۵۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه کشف شد\

۵۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه کشف شد

  • کد خبر: 2111102601
  • چاپ
  • انتشار: 25 مهر 1401 - 09:50

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۵۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محور ورودی شهرستان سوادکوه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز و به نقل از صدا و سیما ، سرهنگ علیرضا ثقفی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط عامل افیونی از طریق یکی از محور‌های ورودی استان با خبر شدند.

وی افزود: متهم حین تردد با خودروی سواری پراید در محور گدوگ به سوادکوه شناسایی و با پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ثقفی، اعتیاد را منشاء بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها برشمرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار