مجتمع آموزشی حیات طیبه برکت سردار سلیمانی در ساری افتتاح شد\

مجتمع آموزشی حیات طیبه برکت سردار سلیمانی در ساری افتتاح شد

  • کد خبر: 2111103020
  • چاپ
  • انتشار: 11 اسفند 1401 - 13:34

مجتمع آموزشی فرهنگی حیات طیبه برکت سردار سلیمانی با ظرفیت پذیرش ۷۲۰ دانش‌آموز، امروز پنجشنبه با حضور استاندار مازندران، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، معاون وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس، فرماندار مرکز استان و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در روستای سنگریزه ساری افتتاح شد. ‎

 به گزارش روز پنج شنبه استناد نیوز، مجتمع آموزشی فرهنگی حیات طیبه ساری با ظرفیت پذیرش ۷۲۰ دانش‌آموز دارای ۲۴ کلاس درس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است که فضاهایی همچون سالن آمفی‌تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه، کارگاه‌های آموزشی، زمین چمن مصنوعی و سایر فضاهای مورد نیاز تحصیلی در آن ساخته شده است.

برای ساخت این این طرح اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شد که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بخش قابل توجهی از منابع مالی آن را تامین کرد.

این طرح که با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران و بنیاد برکت با زیربنای مجموع ۱۰ هزار متر مربع اجرا شده، ۲ هزارمین مدرسه برکت کشور محسوب می‌شود و یکی از طرح های نمونه کشور بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به شمار می‌آید.

مازندران دارای ۵۲۰ هزار دانش آموز ۴۵ هزار معلم و چهار هزار و ۲۰۵ مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار