همسران جانبازان تداوم بخش راه حضرت زینب (س) هستند\
  • استاندار مازندران؛

همسران جانبازان تداوم بخش راه حضرت زینب (س) هستند

  • کد خبر: 2111103030
  • چاپ
  • انتشار: 13 اسفند 1401 - 16:53

استاندار مازندران با اعلام اینکه همسران جانبازان قطع نخاعی پرستاران گمنام در این عرصه هستند که به صورت شبانه روزی و بدون استراحت در خدمت همسران خود هستند، گفت: همسران جانبازان تداوم بخش راه حضرت زینب (س) هستند.

 

خبرنگار : مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور روز شنبه در مراسم تجلیل از جانباران که در هتل میزبان بابلسر برگزار شد با اعلام اینکه جانبازان از جایگاه ویژه ایی برخوردار هستند، افزود: همه ما مدیون ایثارگری ها و رشادتهای جانبازان هستیم.

وی با اعلام اینکه مراسم امروز به منظور ادای احترام به جانبازان برگزار شد، گفت: جانبازان پیشکسوتان دفاع مقدس جهاد تبیین و یاران واقعی شهدا هستند. بسیار خرسند هستیم که در خدمت شما و همسرانتان هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه جانبازان نماد واقعی ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا هستند، افزود: مقاومت، ایثار مهم ترین آموزه های جانبازان سرافراز برای نسل امروز و آینده ایران اسلامی خواهد بود.

حسینی پور به راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال اشاره ای کرد و گفت: در این راهپیمایی جانبازان قطع نخاع جلودار بودند که نشان از بصیرت، شجاعت و ایثار آنان است.

وی با اعلام اینکه چهل و چهار سال از عمر انقلاب اسلامی گذشت و همچنان جانبازان و خانواده های آنان میدان دار و پیشرو ارزش های انقلاب هستند، افزود: به طور حتم شما این عزت و سرافرازی را از امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و سردار شهید سلیمانی آموختید.

استاندار مازندران با تاکید براینکه حضور جانبازان در عرصه های سیاسی و اجتماعی نشان از پیامی برای مسئولین است، گفت: مسئولین باید برای حل مشکلات کشور به طور مضاعف تلاش و کوشش کنند.

حسینی پور با اشاره به اینکه جانبازان یادگاران دفاع مقدس و شهدای ما هستند، گفت: حضور معنوی جانبازان دفاع مقدس چراغ هدایت جامعه است . مردم برای جانبازان احترام قائل هستند . حتی افرادی که به لحاظ فکری با ما فاصله دارند هم برای شما احترام قائل است.

استاندار مازندران  در پایان با اعلام اینکه همسران جانبازان قطع نجاعی پرستاران گمنام در این عرصه هستند که به صورت شبانه روزی و بدون استراحت در خدمت همسران خود هستند، گفت: همسران جانبازان تداوم بخش راه حضرت زینب (س) هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار