همایش ملی هیات‌های مذهبی در عرصه اربعین فرصتی برای تبادل بین هیئت‌های مذهبی است\
  • رئیس هئیت مذهبی علقمه مازندران؛

همایش ملی هیات‌های مذهبی در عرصه اربعین فرصتی برای تبادل بین هیئت‌های مذهبی است

  • کد خبر: 2111103347
  • چاپ
  • انتشار: 21 مرداد 1402 - 19:35

هشتمین همایش ملی هیآت‌های مذهبی در عرصه اربعین با حضور هیئت‌های مذهبی فعال و شاخص کشور در حرم مطهر امام خمینی( ره ) برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز، باقر رزاق‌زاده رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران که به عنوان مسئول هیئت شاخص در این مراسم دعوت شده بود با بیان اینکه در این همایش برنامه‌های لازم برای اربعین امسال به هیئت‌های مذهبی ارائه و موانع سال گذشته رفع شد، گفت: در این همایش درمورد مشکلاتی که سال گذشته زائران با آن مواجه بودند صحبت شد و قرار بر این است تا موانع سال گذشته رفع شود.

وی یادآور شد: آنطور که در این همایش گفته شده تعداد اتوبوس‌های امسال افزایش خواهد یافت.

رزاق‌زاده ادامه داد: امکانات گسترده‌تر و در حوزه بهداشت و درمان نیز استقرار جهت خدمات‌دهی برقرار خواهد بود.

رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران با بیان اینکه این همایش فرصتی برای تبادل نظر و تبادل بین هیئت‌های مذهبی کشور بوده است، اظهار داشت: در حاشیه این همایش هیئت‌های مذهبی نقاط مختلف کشور با هم به بحث و تبادل نظر پرداختیم و برخی از هئیت‌های مذهبی از برنامه‌های هیئت مذهبی علقمه استقبال کردند.

هیئت علقمه

وی افزود:قرار بر این شد هیئت‌‌هایی از قم، گرگان، اردبیل، قزوین، زنجان و تهران ایده‌های برنامه‌های هیئت مذهبی علقمه را دریافت و در استان‌های خود بر اساس برنامه‌های هیئت ما از جمله برنامه پنج‌شنبه‌های شهدایی و شب‌های روایت‌گری هیئت علقمه که پایه‌گذار آن بودیم ، اجرا داشته باشند. ‌

رزاق‌زاده یادآور شد: همچنین با دعوت هئیت ما مسئولین این هئیت‌ها در آینده‌ای نزدیک با سفر به مازندران در برنامه‌های هیئت علقمه شرکت خواهند داشت تا نسبت به برنامه‌ها و ایده‌های هیئت آشنایی بهتری داشته باشند و در سطح استان‌های خود برنامه‌ها را گسترش دهند.

وی درمورد برنامه‌های هیئت علقمه مازندران، اظهار داشت: همچون سال گذشته موکب اربعین برقرار و سایر برنامه‌های هیئت نیز مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرا خواهد شد.

رزاق‌زاده ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این همایش، افزود: امیدوارم این همایش سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد تا فرصت‌های خوبی برای ارتباط و تبادل نظر با سایر هیئت‌های مذهبی کشور برقرار شود.

هیئت علقمه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار