بیش از ۴۵ هزار برنامه در دهه فجر برگزار می شود\
  • رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی

بیش از ۴۵ هزار برنامه در دهه فجر برگزار می شود

  • کد خبر: 2111103953
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1402 - 12:48

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۴۵ هزار برنامه با سرفصل های مختلف در سطح شهری، استانی و بین‌المللی در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.


به گزارش استناد نیوز، حشمت‌الله قنبری روز چهارشنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در رابطه با تکریم و بزرگداشت دهه فجر، از مدت ها قبل کمیته‌های ۲۸ گانه فعال شدند و کمیته‌های ۳۱ استانی کار خود را آغاز کردند.
وی اضافه کرد: دهه مبارک فجر، همواره با حضور مردم در ۲۲ بهمن معنا پیدا کرده است و مردم مواضع خود را در این روز به دنیا اعلام می‌کنند.
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن به عنوان شعار محوری دهه فجر امسال انتخاب شده است.
قنبری با بیان اینکه برای هر روز از این ایام، یک نام ویژه انتخاب شده است، تصریح کرد: در روز ۱۲ بهمن که آغاز جشن‌های ملی و اسلامی است، برنامه‌هایی همزمان با سالروز ورود حضرت امام (ره) به فرودگاه برگزار می شود که رژه موتورسواران از جمله این برنامه ها است.
وی یادآورشد: از آنجا که امسال روز ۱۲ بهمن مصادف با پنجشنبه است، زنگ انقلاب امروز - چهارشنبه - در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد.
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد: رژه موتورسواران نیروهای مسلح در مسیر فرودگاه تا بهشت زهرا (س) انجام و پس از آن هم جایگاه جلوس امام راحل در بهشت زهرا (س] گلباران خواهد شد.
قنبری ادامه داد: بیش از ۴۵ هزار برنامه با سرفصل های مختلف در سطح شهری، استانی و بین‌المللی در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد و امسال هم زمینه مشارکت ایرانیان خارج از کشور با تشکیل کمیته بین‌الملل فراهم شده است.
به گفته وی جشن انقلاب اسلامی هر سال رنگ و بوی جدیدی به خود می‌گیرد؛ چرا که هرسال نوع دشمنی دشمنان و فتنه‌های آنها فرق می‌کند. دهه فجر امسال نیز در شرایطی برگزار می شود که در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری هستیم.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز نظام سلطه به بن‌بست رسیده است، تاکید کرد: امروز جنسی از بیداری اسلامی و انسانی شکل گرفته است.
قنبری اعلام کرد که به رسم سنوات گذشته، سخنران مراسم ۲۲ بهمن اسلامی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار