پروژه روگذر سوخته کلا قائمشهر در آستانه بهره برداری است\
  • فرماندار قائمشهر؛

پروژه روگذر سوخته کلا قائمشهر در آستانه بهره برداری است

  • کد خبر: 2111104125
  • چاپ
  • انتشار: 01 ارديبهشت 1403 - 12:55

فرماندار شهرستان قائمشهر گفت : ساخت پل روگذر سوخته کلا قائمشهر که از سال ۹۴ آغاز شده بود سرانجام با سرعت بخشی عملیات طی دو سال اخیر در آستانه بهره برداری است.

به گزارش استناد نیوز،  جواد مولایی قرا روز شنبه در جلسه شورای اداری با اعلام اینکه این شهرستان در سه دوره متوالی رتبه اول پروژه های بهره برداری را به دست آورد، گفت: این امر مهم با تلاش شبانه روزی مجموعه شورای اداری ، شورای تامین و مردم به ثمر رسبد. 

وی با اشاره به بزرگترین طرح آبرسانی شهر قائمشهر، افزود: فاز اول این طرح با اعتبار اولیه ۱۸۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است. 

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه به طور حتم این مساله نقطه رضایت ما نیست و باید با تلاش بتوانیم سهم خود را از سد البرز مرکزی فعال کنیم ، بیان کرد: با توجه به اینکه در این پروژه سایز لوله چند برابر می شود بنابراین تامین آب هم چند برابر می شود که نیاز به آب سد البرز است.

مولایی در ادامه با اعلام اینکه در دهه فجر سال گذشته در شهرهای استان مازندران هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شد که سهم شهرستان قائمشهر هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: این مهم به ثمر نمی رسید مگر  با کار  شبانه روزی و هم‌نوا کردن مجموعه توانسته ایم به پروژه های دست نیافتنی،  دست یابیم.

وی با اشاره به پروژه های افتتاح شده در سال گذشته گفت که بزرگترین زیرگذر راه آهن شمال و همچنین مجموعه ورزشی شهرداری قائمشهر افتتاح و ۱۷ هزار متر مربع به فضای سبز این شهرستان اضافه و رتبه اول در طرح های بنیاد مسکن را در سطح روستاها به خود اختصاص داده ایم‌. 

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه پروژه های زیادی به سرانجام رسید اما باید برای پروژه های دیگر هم تلاش شود ، اظهار کرد: آخرین پروژه نیمه کاره که حداقل یک دهه از عمر آن می گذرد پروژه سوخته کلا است  که در آستانه بهره برداری است .

مولایی گفت که ساخت پل روگذر سوخته کلا قائمشهر که از سال ۹۴ آغاز شده بود سرانجام با سرعت بخشی عملیات طی دو سال اخیر در آستانه بهره برداری است.

وی بیان کرد : افتتاح این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی دارد چرا که ۳۰ روستای همجوار و همچنین شریان سوادکوه شمالی به این شهرستان است که کاهش خواهد داد.

فرماندار قائمشهر در پایان از عملیات آسفالت این پروژه در روز گذشته خبر داد و گفت تاکنون برای اجرای این پروژه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار