کارگران در فرآیند تولید و اقتصاد تاثیر گذار هستند\

کارگران در فرآیند تولید و اقتصاد تاثیر گذار هستند

  • کد خبر: 2111104129
  • چاپ
  • انتشار: 03 ارديبهشت 1403 - 10:49

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان جویبار، کارگران را به عنوان سرمایه انسانی در فرایند تولید و اقتصاد کشور تاثیر گذار دانست .

علی اسلامی روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار استناد نیوز با تبریک هفته کار و کارگر و همچنین روز جهانی کارگر(۱۱اردیبهشت) بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری ارزش کارگر در جامعه با صدای بلند گفته شود و آن چیزی که دلمان می‌خواهد این است که قدر جامعه کارگری کشور حفظ شود.

وی در ادامه به برنامه های این اداره در ایام هفته کارگر اشاره ای کرد و افزود : برنامه های سال‌جاری گرامیداشت هفته کارو کارگر از ۴ لغایت ۱۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ، تعاون ،کارو رفاه اجتماعی جویبار حضور در گلزار شهدا و غبار روبی از مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای کارگری، دیدار با انجمن صنفی کارگران ساختمانی و اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان جویبار، دیدار با کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی با اهدای شاخه گل، را از برنامه های هفته کارگر در سطح این شهرستان اعلام  کرد .

اسلامی در پایان به دیگر برنامه های مهم در این هفته اشاره ای کرد و گفت :تقدیر از بازنشستگان کارگری و کارگران نمونه در مصلی نماز جمعه، مانور ایمنی کار در کارگاه‌های ساختمانی و تقدیر از کارگران ساختمانی در محل کار، تجلیل از زنان جامعه کار و واحدهای صنعتی شهرستان به همراه مسابقات دارت کارگری برای بانوان، تقدیر و اهدای شاخه گل از کارگران شاغل در اصناف شهرستان و بازدید از کارگاه‌های صنعتی و جشن کارگری در ۳ واحد صنعتی فولاد جویباران، شرکت سبوس مازند و پردیس گلستان از مهمترین برنامه های هفته کارگر در سطح شهرستان است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار