رشد ۴۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر\

رشد ۴۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

  • کد خبر: 2111315
  • چاپ
  • انتشار: 22 دی 1398 - 21:51

استناد نیوز- مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از رشد ۴۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر و رشد ۱۵۴ درصدی در بندر فریدونکنار طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

 

 به گزارش استناد نیوز، محمدتقی انزان پور اظهار داشت: میزان تخلیه و بارگیری انواع کالا طی ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی، در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از رشد ۴۴ درصدی و در بندر فریدونکنار از رشد ۱۵۴ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: در بخش ورود کشتی به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در این مدت در مجموع از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردارند تصریح کرد: تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم کنند.
انزان پور گفت: غلات، کاغذ و چوب از عمده ترین کالاهای وارداتی و محصولات کشاورزی شامل میوه و کنسانتره میوه، خواربار و خشکبار و مصالح ساختمانی از مهمترین کالاهای صادراتی از بنادر نوشهر و فریدونکنار به شمار می‌روند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار