تسریع راه کارهای اجرایی پروژه ها و اقدامات در جهت تسریع امور\
  • در دیدارمدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بهشهر مقرر شد؛

تسریع راه کارهای اجرایی پروژه ها و اقدامات در جهت تسریع امور

  • کد خبر: 215279
  • چاپ
  • انتشار: 26 آذر 1397 - 14:16

استنادنیوز؛مهندس سید محسن موسوی تاکامی  به اتفاق همراهان، با فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بهشهر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، مهندس سید محسن موسوی تاکامی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری به اتفاق همراهان، با فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بهشهر دیدار کرد.

در این دیدار، ضمن طرح مسائل و مشکلات توسعه شهرستان در حوزه منابع طبیعی، مقرر گردید راه کارهای اجرایی پروژه ها و اقدامات در جهت تسریع امور نیز در دستور کار قرار گیرد، مهندس سید محسن موسوی تاکامی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، از حمایت، همکاری و پشتیبانی دستگاه قضایی و انتظامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما بدون همراهی و حمایت های دستگاه قضایی نمی توانیم به تنهایی در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی موفق باشیم، لذا حمایت همه جانبه و نگاه ویژه دستگاه قضایی و فرمانداری شهرستان ها به منابع طبیعی، می تواند کمک حال بسیار خوبی برای ما در پیشبرد امور باشد.

موسوی تاکامی تصریح کرد: اجرای پروژه های آبخیزداری بند سرشاخه گیر و رسوب گیر در منطقه بزپل و برزوی شهرستان بهشهر در سنوات گذشته باعث شد تا این شهرستان در مقابل سیلاب های مخرب ایمن شود. وی افزود: در سال جاری نیز اجرای پروژه های دیگری در این شهرستان از جمله ایجاد بند سرشاخه گیر رستمکلاء در دست اقدام و اجرا می باشد که بسیاری از مشکلات را حل می کند.

خنجری فرماندار شهرستان بهشهر نیز در این دیدار اظهار کرد: اولویت اول بنده، حفظ منابع طبیعی است و از این فرصت باید در توسعه حوزه های مختلف مانند کشاورزی، گردشگری، جذب توریست و .. استفاده کرد.

ایشان ادامه داد: مجموعه منابع طبیعی با تمام مشکلات و چالش های نیروی انسانی و منابع و تجهیزات که دارد، اما الحق والانصاف، در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی تلاش ها و اقدامات خوب و درستی را انجام می دهد.

فرماندار شهرستان بهشهر بیان کرد: در برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها، باید تمام جوانب، مطالعه و تحقیق شود و در هدف گذاری توسعه کشت فندق و انتخاب سایر گونه های مثمر مقاوم با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی در اراضی مستثنیات و منابع طبیعی و با اولویت تشکیل تعاونی های مردمی پس از بررسی و رفع موانع و با همکاری دستگاه های جهاد کشاورزی، امور آب و منابع طبیعی به عنوان برنامه ای جهت اقدام و اجرا در نظر گرفته شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار