مصرف روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در ایران / ترکیه با مصرف روزانه ۱۰ میلیون لیتر بنزین سطح رفاه بالاتری را دارد\
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

مصرف روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در ایران / ترکیه با مصرف روزانه ۱۰ میلیون لیتر بنزین سطح رفاه بالاتری را دارد

  • کد خبر: 217347
  • چاپ
  • انتشار: 11 تیر 1398 - 11:51

استناد نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصرف بالای بنزین درایران گفت: در حالی که ایران روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزنی مصرف می‌کند ترکیه با مصرف روزانه ۱۰ میلیون لیتر بنزین سطح رفاه بالاتری را دارد.


به گزارش استناد نیوز، یوسف حجت روز سه شنبه در آئین افتتاحیه دومین نمایشگاه دوچرخه شهری افزود: ایستادن مردم در صف بنزین به دنبال انتشار خبر گران شدن بنزین، پیام آمادگی مردم برای این موضوع بود که ما ان را ندیدیم.
وی اظهارداشت: باید با برنامه ریزی های کلان در زمینه حمل ونقل، آینده تهران را به گونه‌ای طراحی کنیم که بهترین حمل و نقل را داشته باشیم.
حجت با بیان اینکه در انتخاب وسیله حمل و نقل سه فاکتور قیمت، زمان و راحتی مؤثر است خاطرنشان کرد: با این سه فاکتور خودروی شخصی راحت تر از دوچرخه است.
وی در توضیح اینکه چه فاکتوری باعث انتخاب دوچرخه می‌شود یادآور شد: متأسفانه فاکتورهای اجتماعی، آلودگی هوا، فشردگی ترافیک و صدماتی که به سرمایه ملی زده می‌شود نادیده گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حالی که ایران روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزنی مصرف می‌کند ترکیه با مصرف روزانه ۱۰ میلیون لیتر بنزین سطح رفاه بالاتری را دارد.وی با بیان اینکه باید فاکتورهای بیرونی و اجتماعی را به فاکتورهای درونی تبدیل کنیم عنوان کرد: وقتی داشتن معاینه فنی الزام اور می‌شود یک فاکتور بیرونی به درونی تبدیل می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار