کسانی که با سیاست کوپنی مخالفند درکی از گرسنگی مردم ندارند\

کسانی که با سیاست کوپنی مخالفند درکی از گرسنگی مردم ندارند

  • کد خبر: 218056
  • چاپ
  • انتشار: 02 مرداد 1398 - 11:33

استنادنیوز؛ علی بابایی کارنامی اظهار داشت: کسانی که در دولت و مجلس  با سیاست کوپنی مخالفند درکی از گرسنگی مردم ندارند.

این فعال سیاسی و اجتماعی در گفت و گوی با استنادنیوز، با اشاره به چالشهای اقتصادی کشور و فشار اقتصادی به قشر کارگر و دهک های پایین جامعه ، گفت: در این شرایط بهترین گزینه در نظر گرفتن کوپن‌ برای مردم است تا از این طریق نیازهای حداقلی شهروندان برطرف شود.

وی با بیان اینکه در شرایط نامتعادلی به سر می‌بریم که در آن قدرت خرید مردم هر روز به شدت کاهش پیدا می‌کند، اظهار کرد: در چنین شرایطی بخشی از طبقات فوقانی جامعه به دلیل داشتن سرمایه‌های کلان از شرایط تورمی حداکثر استفاده را می‌برند.

بابایی کارنامی با اشاره به اینکه کسانی که در دولت و مجلس با سیاست کوپنی شدن مخالفت می کنند درکی از گرسنگی قشر پایین جامعه ندارند، گفت: 750هزار نفر در طول سال گذشته شاغلانی بودند که بیکار شدند، زندگی شاغلان بیکار شده با جوانی که کار گیر نیاوردند خیلی تفاوت می کند، این گروه عموما هزینه خانواده، مسکن و قسط و وام دارند. بیکاری برای چنین کسانی مساوی با بیچارگی است و باید به این قشر از جامعه توجه جدی شود.

وی با ابیان اینکه باید سازو کاری مشخص شود تا اجرای این طرح به درستی انجام شود، گفت: دولت باید سعی کنند تا از طریق کوپن هزینه‌هایش را به مصرف کنندگان و نیازمندان معطوف کند.

این دانش آموخته رشته اقتصاد تاکید کرد: کوپن یا کالابرگ الکترونیکی در شرایط فعلی یکی از بهترین گزینه‌های است که از آن طریق می‌توان نسبت به تأمین نیازهای اساسی مردم اقدام کرد تا بتوان در شرایط سقوط آزاد قدرت خرید مردم آنها را در چرخه مصرف نگاه داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار