«فدائیان روحانی» ناراضی‌اند/پشتک و واروی سیاسی و فرار از گزینه عذرخواهی\

«فدائیان روحانی» ناراضی‌اند/پشتک و واروی سیاسی و فرار از گزینه عذرخواهی

  • کد خبر: 218791
  • چاپ
  • انتشار: 04 شهریور 1398 - 08:28

استنادنیوز؛ دقت شود که گزاره «حامیان ناراضی اند» را کسانی می گویند که زمانی اظهار می کردند ما "فدائیان روحانی" هستیم، تمام حرف های روحانی قانونی است و باید دست روحانی و ظریف را بوسید!

 

«جلال جلالی زاده»، از نمایندگان مستعفی مجلس ششم در بخشی از مصاحبه با خبرگزاری ایسنا با بیان اینکه اکنون بسیاری از حامیان دولت ناراضی هستند، تصریح کرد: دولت علت نارضایتی‌ها را بررسی کند، همچنین از نخبگان و فعالان سیاسی و اقتصادی علت نارضایتی‌ها را جویا شده و برای جبران آن راهکار بخواهد.

او می افزاید: دولت از حواشی یعنی اختلاف‌هایی که تاثیری بر عملکردش ندارد، پرهیز کند و رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی و اجرای وعده‌های خود باید احساس مسئولیت کرده و از مماشات و محافظه‌کاری خارج شود. اگر دولت بخواهد باج بدهد و از حق مردم دفاع نکند، شرایط بدتر از این می‌شود.

*نارضایتی مردم و حامیان از عملکرد دولت آقای روحانی، امری نیست که تازه حدوث کرده باشد و دیگران از آن بی خبر باشند.

تکه گمشده پازل و اتفاقی که شاهد آن نیستیم! اینست که حامیان دولت بعنوان عاملان وضع موجود و کسانی که چنین دیدگاهی را در دامان مردم گذاشتند باید عذرخواهی و قبول مسئولیت کنند اما این کار را نمی کنند.

آنها در ماه های اخیر به گونه ای اخذ موضع می کنند که انگار نه انگار در آمدن این تفکر و این دولت نقشی داشته اند و انگار نه انگار که سیاست ورزی قواعدی دارد.

اگر این افراد از محضر مردم و افکار عمومی عذرخواهی نکنند، صراحتا به دلایل اشتباهات تحلیل ها و تخمین های خود اشاره نداشته باشند و راه استشفای وضع موجود که اشاره به نقاط قوت رقیب است را بیان نکنند؛ محاق سیاسی که به واسط عملکرد ضعیف دولت بر آنها عارض شده بیشتر خواهد شد.

دقت شود که گزاره «حامیان ناراضی اند» را کسانی می گویند که زمانی اظهار می کردند ما "فدائیان روحانی" هستیم، تمام حرف های روحانی قانونی است و باید دست روحانی و ظریف را بوسید!

این پشتک و واروی سیاسی و فرار از گزینه عذرخواهی، یقینا از چشم مردم دور نمی ماند و تأثیر خود را در انتخابات های آتی نشان خواهد داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار