عارف: حیات جمهوری اسلامی به ما وابسته است!\

عارف: حیات جمهوری اسلامی به ما وابسته است!

  • کد خبر: 218872
  • چاپ
  • انتشار: 09 شهریور 1398 - 08:05

استنادنیوز؛ «محمدرضا عارف»، رئیس فراکسیون امید مجلس در دیدار با جمعی از اصلاح طلبان گفته است:

 

«در انتخابات مجلس دهم دو اشتباه راهبردی انجام دادیم؛ اول اینکه با حامیان دولت ائتلاف کردیم که در واقع جبهه حامیان دولت نبودند و فقط یک حزب بود و کل جریان اصلاحات با یک حزب فقط ائتلاف کرد و اشتباه دوم مربوط به لیست بستن یا حمایت از اشخاص به صورت سلبی بود، یعنی به دلیل این که فردی رای نیاورد، از افرادی حمایت کردیم.»

به گزارش جماران، او می افزاید: بر اساس سیاست دوم، ما در بعضی مناطق از افرادی حمایت کردیم که مشخص بود به محض ورود به مجلس روبروی ما خواهند ایستاد اما به دلیل این که فرد دیگری رای نیاورد از آن‌ها حمایت کردیم، که اشتباه بود.

عارف در این اظهارات همچنین گفته است: اصلاح‌طلبان از نیروهای اصیل انقلاب هستند و تا زمانی که اصلاحات وجود داشته باشد، نظام دوام دارد!

*ما اظهارات عارف درباره اشتباه اصلاح طلبان در ائتلاف با حامیان دولت را به قضاوت خوانندگان محترم می گذاریم...

در بحث وابستگی دوام نظام به دوام اصلاحات! نیز گویا آقای عارف در جریان نیستند که فریاد «اصلاحات مرد»، «عبور از خاتمی» و «اصلاحات به بن بست رسید» سالها قبل از اردوگاه جریان چپ به گوش رسیده اما نظام اسلامی هم اکنون در چهلمین سال از عمر شریف خود روزهای پر اقتداری را می گذارند.

این اظهار نظر عارف همچنین رسوبات همان سخن عجیبی است که برخی اطرافیان مرحوم هاشمی با جعل سخن امام راحل بیان کردند و از این گفتند که «نهضت زنده است چون هاشمی زنده است»! و این در حالی است که امام راحل فرموده بود: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار