یادواره 16 شهید دفاع مقدس روستای واسکس برگزار شد/شهدا شناسنامه عاشورایی\
  • سردار کهنسال در یادواره شهدای روستای واسکس:

یادواره 16 شهید دفاع مقدس روستای واسکس برگزار شد/شهدا شناسنامه عاشورایی

  • کد خبر: 219239
  • چاپ
  • انتشار: 28 شهریور 1398 - 22:02

استناد نیوز، یادواره شانزده تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس روستای واسکس با حضور اهالی و خانواده شهدا و با حضور سردارسرتیپ پاسدار حاج کمیل کهنسال فرمانده هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

 

به گزارش استناد نیوز، سردار سرتیپ پاسدار کمیل کهنسال از فرماندهان شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در یادواره شهدای دفاع مقدس روستای واسکس به نقش و جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: این شهدا در جبهه های مقاومت فقط با حماسه عاشورایی و با سالار شهدا امام حسین ع قابل شناسایی اند.
وی شهدا را شناسنامه عاشورا دانست و افزود: شهدا شناسنامه عاشورایی ملت ایران اسلامی هستند که به امام شهدا و یاران باوفای آن حضرت اقتدار کردند.

شهدایی که جانشان را در راه خدا و برای زنده نگه داشتن اسلام و علوم معارف و اهل بیت فدا کردند هرگز از یادها نخواهند رفت و امروز نشان دهنده همان زنده نگه داشتن این یادهاست که با گذشت دهها سال در ذهن های انسان های آزاده جهان ماندگار است . ملت ایران حماسه ی عظیم راه اسلام را قدر می دادند و مدیون خون شهدا هستند.
سردار کهنسال در ادامه با اشاره به شهدای روستای واسکس گفت: شانزده تن از شهدای این روستا و یک شهید منا همانند شهدای محراب، جان خود را فدا کردند تا ملت ما زیر ذلت دشمنان اسلام نروند .

وی همچنین به جنایات داعش در سوریه اشاره کرد؛ ما مدیون خانواده شهدا هستیم. امروز در جبهه های مقاومت و سوریه شهدای خانطومان ما که از نسل همان شهدا هستند امنیت را بار دیگر به ما هدیه دادند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار