مدیرکل منابع طبیعی مازندران از اعتبار 70 میلیاردی آبخیزداری خبر داد\

مدیرکل منابع طبیعی مازندران از اعتبار 70 میلیاردی آبخیزداری خبر داد

  • کد خبر: 219381
  • چاپ
  • انتشار: 06 مهر 1398 - 18:17

 استناد نیوز- مدیرکل منابع طبیعی مازندران – ساری گفت: امسال در مجموع ۷۰ میلیارد تومان برای آبخیزداری و کاداستر در نظر گرفته شده است.

به گزارش استناد نیوز،  سید محسن موسوی با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار از اراضی ملی را از تصرف مردم خارج کردیم افزود: این میزان در مقایسه با ۱۰ سال گذشته بی سابقه است.

وی اظهار داشت: در تاریخ منابع طبیعی بی سابقه است که معدنی به انفال بازگردد ولی خوشبختانه ۱۲۰ هکتار از معادن به انفال بازگشته است.

وی با عنوان اینکه تصرفات همچنان وجود دارد گفت: ما در حال مبارزه و رفع تصرف هستیم و با متخلفان برخورد قاطع و جدی خواهیم داشت.

موسوی همچنین به اجرای طرح های آبخیزداری اشاره کرد و گفت: سال قبل از محل صندوق توسعه ملی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد و امسال نیز۳۵ میلیارد تومان از منابع ملی و ۳۵ میلیارد تومان نیز از طریق منابع استانی تخصیص داده شده است.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران – ساری یادآور شد: امسال در مجموع ۷۰ میلیارد تومان برای آبخیزداری و کاداستر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در مواقع سیل، آورد درختان و سرشاخه های درخت است از اینرو در رودخانه های مختلف بندهای سرشاخه گیر تجهیز شده است و خوشبختانه شرق استان مانند بهشهر و نکا را برابر سیل ایمن کرده ایم.

موسوی یادآور شد: امسال نیز طرح های بندهای سرشاخه گیر در شهرستان های مختلف از جمله قائمشهر در دستور کار قرار دارد و تا پایان دولت دوازدهم، تمام رودخانه های مازندران در حوزه این اداره کل، برابر سیل ایمن می شوند./مهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار