مشارکت 16 میلیارد ریالی مردم استان در پویش "مشق مهر"\

مشارکت 16 میلیارد ریالی مردم استان در پویش "مشق مهر"

  • کد خبر: 219399
  • چاپ
  • انتشار: 07 مهر 1398 - 15:29

استناد نیوز، سرپرست بهزیستی مازندران گفت:در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، پویش مشق مهر در استان مازندران آغاز شد که طی آن 16 میلیارد ریال جمع آوری شد.

 

 سرپرست بهزیستی مازندران با اشاره به راه‌اندازی پویش" مشق مهر" با هدف تهیه لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی اظهار کرد: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، پویش مشق مهر در استان مازندران آغاز شد که طی آن با مشارکت بهزیستی ،خیرین ، موسسات خیریه ومردم نوع دوست مازندران 16 میلیارد ریال جمع آوری شد.
به گزارش استناد نیوز، دکتر جمال باقری افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید نیکوکاران مازندرانی در اجرای طرح پویش مشق مهر با اهداء بیش از 16 میلیارد ریال جهت تهیه و توزیع نوشت افزار، پوشاک و کفش بین کودکان نیازمند تحت پوشش به یاری بهزیستی شتافتند.
وی اضافه کرد: بهزیستی استان تاکنون 7400 بسته لوازم تحریر تهیه و به کودکان نیازمند تحت پوشش اهدا کرده است که ارزش هر بسته از 150 هزار تومان تا 400هزار تومان است.
دکتر باقری با دعوت از مردم نوع دوست و خیرین مازندرانی برای شرکت در پویش مشق مهر گفت: مردم نیک اندیش و همراه نیازمندان می توانند با مراجعه به واحد مشارکت های مردمی ادارات بهزیستی شهرستان ها و استان مازندران، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای تامین هزینه فرزندان محروم و نیازمند اهدا کنند.
سرپرست بهزیستی مازندران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت افراد خیر در این طرح برای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به جامعه هدف از سایر هموطنان برای پیوستن به این پویش دعوت نموده و آمادگی این اداره کل را برای تسریع در عملکرد جذب و توزیع اقلام اعلام نمود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار