۲۱۵۰ روستای مازندران از گاز طبیعی بهره مند شدند\

۲۱۵۰ روستای مازندران از گاز طبیعی بهره مند شدند

  • کد خبر: 219400
  • چاپ
  • انتشار: 07 مهر 1398 - 15:32

استناد نیوز - مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: با گازرسانی ۱۵ روستا در سال جاری شمار روستاهای بهره مند از گاز به دو هزار و ۱۵۰ روستا رسید.

 

 به گزارش استناد نیوز، جعفر احمدپور صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه امسال سال ترسالی و پربارشی را در پیش داریم افزود: در سال ترسالی نیاز متقاضیان به گاز افزایش می یابد و با توجه به محدودیت ها، کار سخت تر می شود.

وی به بحران سیل در سال جاری و تخریب تاسیسات زیرزمینی گاز اشاره کرد و میزان خسارت ها را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم خسارت های ناشی از سیل در بخش گاز را سریع تر رفع کنیم.

وی ادامه داد: امسال ۲۵۰ کیلومتر شبکه گذاری در استان اجرا شده است و این درحالی که از سال ۹۷ افزایش قیمت ارز و دلار، لطمه زیادی وارد کرده است و مجبور شدیم برخی پیمان ها را خاتمه دهیم و پیمانکاران جدیدی انتخاب کردیم.

احمدپور با اظهار اینکه به دلیل مشکلات برخی پروژه ها با تاخیر مواجه شده است از مردم به دلیل این تاخیر و بدقولی عذرخواهی کرد و گفت: به رغم مشکلات امسال بیش از ۱۲ هزار علمک نصب و ۲۷ هزار مشترک جدید اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه امسال ۱۵ روستای استان گاز دار شده است تصریح کرد: شمار روستاهای بهره مند از نعمت گاز به دو هزار و ۱۵۱ روستا رسیده است.

وی افزود: مازندران اولین استانی است که بیشترین شمار روستاهای دارای نعمت گاز طبیعی را دارد و گازرسانی به شهر کوهستانی آلاشت نیز انجام شده است.

احمدپور همچنین با بیان اینکه ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری تحت پوشش شرکت گاز هستند گفت: گازرسانی به شهر کوهستانی بلده در حال انجام است و شهر گزنگ نیز در دستور برنامه گازرسانی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با عنوان اینکه ۹۳ درصد جمعیت روستایی نیز از نعمت گاز بهره مند هستند تصریح کرد: قرار شد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را گازرسانی کنیم.

وی میزان هزینه کرد برای اجرای پروژه های گازرسانی در سال جاری را ۱۸۰ میلیارد تومان بیان کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار