ماجرای تابلوی جعلی برای یک امامزاده در مازندران\

ماجرای تابلوی جعلی برای یک امامزاده در مازندران

  • کد خبر: 219411
  • چاپ
  • انتشار: 07 مهر 1398 - 22:22

  استناد نیوز، روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در پی انتشار تصویری جعلی و فتوشاپ شده در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد.

 

به گزارش استناد نیوز، محمود فیاض بخش، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در پی انتشار تصویری جعلی و فتوشاپ شده در فضای مجازی با عنوان (امامزاده سیدمحمد هالیوود) گفت: تابلوی جانمایی شده در تصویر جعلی جاده کپ‌ سفلی شهرستان نور وجود خارجی نداشته و این تصویر ساخته و پرداخته تخیلات ذهنی یک فرد معاند است؛ در تصویر جعلی کاملا پیداست که جاده خاکی بوده، حال آنکه در تصویر اصلی جاده آسفالت است.
وی افزود: همانطور که در تصویر جعلی قابل رویت است، عنوان هالیوود از سوی جاعلان و خناسان به‌صورت ناشیانه با فتوشاپ به تابلوی امامزاده سیدمحمد (ع) روستای کپ سفلی اضافه شده است.
فیاض بخش ادامه داد: ایجاد تصاویر جعلی از آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه فعالیت رسانه‌های معاندی است که در حوزه اعتقادی و مذهبی با نیات سوء علیه اعتقادات مردم شبهه
فیاض بخش تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به‌عنوان متولی اصلی امامزادگان و بقاع متبرکه، ضمن محکومیت این اقدام نابخردانه و هتاکانه معاندان، موضوع را از طریق مراجع قضائی در دستور کار قرار می‌دهد تا عوامل و ساختگان این تصویر دروغین به اشد مجازات محکوم شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار