انعقاد تفاهمنامه اشتغال ناشنوایان بهزیستی با شرکت گاز مازندران\

انعقاد تفاهمنامه اشتغال ناشنوایان بهزیستی با شرکت گاز مازندران

  • کد خبر: 219420
  • چاپ
  • انتشار: 08 مهر 1398 - 15:27

استناد نیوز، مدیر عامل شرکت گاز مازندران از اجرایی شدن تفاهمنامه اشتغال ناشنوایان بهزیستی در شرکت گاز مازندران خبرداد.

 

مدیر عامل شرکت گاز مازندران، بیان کرد: با ایجاد تفاهمنامه با مدیر کل بهزیستی مازندران مقرر شد در راستای مسئولیت اجتماعی، رستوران شرکت گاز به افراد ناشنوای بهزیستی مازندران واگذار شود تا از این طریق بخشی از افراد تحت پوشش بهزیستی شاغل شوند.

وی ادامه داد: در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز مازندران پیشنهاد داد؛ با توجه به نیاز پرسنل گاز به لباس فرم مخصوص، می توانیم دوخت بخشی از این لباس‌ها را با همکاری کمیته امداد و اداره کل زندان‌ها انجام دهیم که کمک بسیار خوبی در راستای اشتغالزایی این افراد خواهد بود.

 «طرح توسن» اقدام شرکت گاز مازندران در راستای مسئولیت اجتماعی

احمدپور با بیان اینکه، لازم است، کمک مردم و انجام مسئولیت اجتماعی بر اساس برنامه باشد، افزود: به همین خاطر تفاهمنامه‌ای با هلال احمر مازندران در قالب «طرح توسن» به مدت سه سال منعقد شد که طی آن تعدادی از پرسنل گاز با فراگیری آموزش‌های لازم بتوانند در مواقع بحرانی ‌یاری گر شهروندان باشند.

احمدپور، بیان کرد: برای خانواده‌ها و شرکت‌هایی که در پرداخت گاز تاخیر دارند با توجه به توصیه مقام معظم رهبری در حمایت از تولید، گاز شرکت‌ها قطع نشد و با تقسیط هزینه گاز، اجازه ندادیم که تولید شرکتی متوقف شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته مساجد و مدارس بر اساس الگوی مصرف بود، از سال ۹۷ در مجلس مصوب شد که گاز مساجد و مدارس رایگان است اما متولیان باید بدهی‌های قبل از سال ۹۷ را تسویه کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار