حسین زادگان: اراذه مشترک برای ایجاد تغییرات مثبت در استان نیازمندیم\

حسین زادگان: اراذه مشترک برای ایجاد تغییرات مثبت در استان نیازمندیم

  • کد خبر: 219594
  • چاپ
  • انتشار: 18 مهر 1398 - 14:51

استناد نیوز، استاندار مازندران گفت: برای ایجاد تغییرات مثبت در استان نیازمند یک اراده مشترک می باشیم.

 

به گزارش استناد نیوز، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در نشست هماهنگی برگزاری اجلاس کشورهای عضو اکو در مازندران با اشاره به ارتباط با کشورهای قفقاز جنوبی در صد سال گذشته، گفت: مرادوات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با این کشورها که مشترکات تاریخی و فرهنگی زیادی با ایران دارند، بایست افزایش یابد.
وی اکومو را آبروی کشور دانست و اظهار داشت: اکومو مهمترین ظرفیت اقتصادی برای توسعه مازندران است.
استاندار خواستار بهره گیری از ظرفیت رسانه کشورها عضو اکو برای معرفی ایران و مازندران شد و گفت: صدا و سیمای استان حلقه واسط است و انتظار می رود این مرکز با معرفی اکومو و فلسفه وجودی آن و همچنین دلایل برگزاری اجلاس، این فرصت را به عنوان یک ظرفیت مناسب برای مردم استان تشریح کند.
وی تاکید داشت: صدا و سیما با برقراری ارتباط با صدا و سیمای کشورهای عضو اکو برای ارتباطات آتی منجمله برپایی تورهای گردشگری، از فرصت ایجاد شده در جهت توسعه استان بهره گیری کند.
حسین زادگان با اشاره به انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۲ در شورای وزرای کشورهای اکو، عنوان کرد: برای ایجاد تغییرات مثبت در استان نیازمند یک اراده مشترک می باشیم.
وی با تاکید بر برگزاری شایسته این اجلاس و نمایشگاه اذعان داشت: در برپایی این نمایشگاه هنر استان کامل به نمایش گذاشته شود و تمامی ظرفیت ها در زمینه های فرهنگی، گل و گیاه، کشاورزی و شیلات به گونه ای معرفی شود که تا مدت ها در اذهان مهمانان ماندگار شود.
وی ضمن اینکه برگزاری این اجلاس یک کار زیربنایی و زیرساختی و شروع کار بزرگی در راستای پیشرفت استان است، گفت: کار سخت و سنگینی است و نباید توقع داشت برگزاری این اجلاس در وهله اول منجر به ارتباط شود ولی چرخش اقتصادی از جنوب به شمال اولویت کار استان است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار