درحوزه آسیب‌های اجتماعی، باید نگاه خود را اصلاح کنیم\
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران :

درحوزه آسیب‌های اجتماعی، باید نگاه خود را اصلاح کنیم

  • کد خبر: 219811
  • چاپ
  • انتشار: 02 آبان 1398 - 19:00

  استناد نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: درحوزه آسیبهای اجتماعی، باید نگاه خود را اصلاح کنیم.

 

 به گزارش  استناد نیوز، «حسین حسن‌نژاد» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیز در پایان این جلسه ضمن جمع‌بندی مباحث مطروحه گفت: در خصوص آسیب‌های اجتماعی باید بگویم نگاه ما باید اصلاح شود و اگر این نگاه اصلاح نشود همچنان در این حوزه حرف‌های خوبی می‌زنیم اما خوب عمل نمی‌کنیم.

معاون استاندار مازندران در همین رابطه گفت: دغدغه خانواده‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی نسبت به کودکان، سرمایه ارزشمندی است که آموزش و پرورش باید از این سرمایه به‌خوبی استفاده کند.

وی همچنین گفت: تقصیر همه آسیب‌هایی که متوجه دانش‌آموزان است به آموزش و پرورش بر نمی‌گردد اما نمی‌شود خط و مرزی کشید و گفت تا این قسمت از آسیب‌ها، سهم خانواده و تا این قسمت، سهم جامعه و این بخش نیز سهم مدرسه است و اساساً چنین تقسیم‌بندی‌ای، ناشدنی است.

وی درخصوص رونمایی درخصوص طرح رسا نیز گفت: این اقدام نوعی ارزش‌گذاریِ دانش تولید شده در سازمان‌ها و دستگاه‌ها است و نیازی مبرم محسوب می‌شود چون درحقیقت با ذخیره‌سازی تخصص و دانش به‌عنوان یک سرمایه معنوی، موجب جلوگیری از آزمودن آزموده خواهد شد.

گفتنی است در حاشیه پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران، از سامانه رسا «گروه راهبری سیستمی آموزش و پرورش مازندران » رونمایی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار