فعالیت 800 مهد کودک در مازندران/ نیمی از مهدها در روستاها هستند\

فعالیت 800 مهد کودک در مازندران/ نیمی از مهدها در روستاها هستند

  • کد خبر: 219814
  • چاپ
  • انتشار: 02 آبان 1398 - 20:56

استناد نیوز- سرپرست بهزیستی مازندران شمار مهدکودک های استان را ۸۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: نیمی از این تعداد در روستاها مستقر هستند.

 

 به گزارش استناد نیوز، جمال باقری  با بیان اینکه ۸۰۰ مهدکودک در استان فعال است افزود: نیمی از این تعداد در روستاها مستقر هستند که نشان از توزیع مناسب امکانات و صدور مجوزها دارد.

وی با اشاره به طرح سنجش بینایی کودکان اظهار داشت: تا دو ماه آینده باید ۱۳۰ هزار کودک معاینه و غربالگری شوند و اجرای این طرح در پیشگیری از آسیب ها و اختلالات بینایی موثر است.

باقری، حوزه پیشگیری را از جمله محورهای فعالیت این سازمان برشمرد و گفت: در حوزه مشاوره طلاق، خط اول مشاوره اورژانس اجتماعی است و اگر آمار طلاق را کم کنیم در پیشگیری از آسیب ها تاثیر زیادی خواهد داشت.

وی با اظهار اینکه هیگ سازمانی به اندازه بهزیستی، سمن های مردم نهاد با حوزه فعالیت گسترده ندارد تصریح کرد: همچنین این سازمان دارای سه معاونت کاملا تخصصی است و باید نگاه تخصصی و کارشناسی به سازمان و خدمات آن داشته باشیم.

سرپرست بهزیستی مازندران از رسانه ها خواست تا بازرس و ناظر سوم این سازمان باشند و عملکرد مجموعه را نظارت و پایش و مطالبات مردم را پیگیری کنند و افزود:یکی از بهترین شرکای بهزیستی برای بهتر زیستن؛ رسانه ها و خبرگزاری ها هستند زیرا رسانه می توانند در معرفی سازمان و توانمندی های آن برای ارائه خدمات به افراد تحت پوشش نقش مهم داشته باشند.

سرپرست بهزیستی مازندران با اظهار اینکه در حوزه پیشگیری اطلاعات مناسبی در جامعه وجود ندارد خواستار نقش آفرینی رسانه ها در این زمینه شد.

۵۳ هزار مازندرانی تحت پوشش بهزیستی هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار