\

پیش بینی برداشت ۳۵۰ هزار تن مرکبات در قائمشهر

  • کد خبر: 219815
  • چاپ
  • انتشار: 02 آبان 1398 - 20:59

استناد نیوز- فرماندار قائم‌شهر، گردش مالی بازار مرکبات در شهرستان را ۷۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: کار برداشت از نیمه آبان آغاز می شود.

 

 به گزارش استناد نیوز، یحیی یوسف‌پور بعد ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر، آغاز رسمی برداشت مرکبات را از ۱۵ آبانماه اعلام کرد و گفت: قائم‌شهر پایگاه تولید و تجارت مرکبات مازندران و کشور محسوب می‌شود که پیش بینی می‌شود ۳۵۰ هزار تن مرکبات از ۱۵ هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی باغی قائم‌شهر برداشت شود.

وی گردش مالی مرکبات قائم‌شهر را ۷۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت تضمینی خرید مرکبات ۴ هزار و ۵۰۰ تومان تصویب شد که این رقم نسبت به سال گذشته هر کیلو یکهزارو۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه تمام تلاشها بر این است که.باغداران متضرر نشوند، اظهار کرد: باغداران قائم‌شهری از برداشت زود هنگام مرکبات خودداری کنند.

فرماندار قائم‌شهر، در بخش دیگری از سخنان خود، به بحث حمایت از سرمایه‌گذاران اشاره کرد و افزود: حمایت از سرمایه گذار و تسریع شرایط سرمایه گذاری بی‌تردید بهترین راه برای ایجاد حرکت و توسعه محسوب می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار