اجرای 250 کیلومتر شبکه تغذيه و توزيع گاز طبیعی در استان مازندران\
  • مدیر عامل شرکت گاز استان

اجرای 250 کیلومتر شبکه تغذيه و توزيع گاز طبیعی در استان مازندران

  • کد خبر: 219839
  • چاپ
  • انتشار: 04 آبان 1398 - 17:24

 

 

اجرای 250 کیلومتر شبکه تغذيه و توزيع گاز طبیعی در استان مازندران

 

  استناد نیوز، در نیمه نخست سال 98 بیش از 250 کیلومتر شبکه تغذيه و توزيع گاز طبیعی در استان مازندران اجرا شده است.

 

به گزارش استناد نیوز، اعضای هیئت مدیره شرکت گاز مازندران از روند پروژه‌ گاز رسانی خط تغذیه مسیر بلده به کجور بازدید کردند.

"جعفر احمدپور" مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن اعلام این خبر افزود: تاکنون 20 هزار و 724 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده كه از اين ميزان 250 كيلومتر شبکه تغذیه و توزیع طی 6 ماهه اول سال 98 اجرا گردیده است .

وی با بیان اینکه در سال جاری ، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام می باشد ، افزود: از مجموع شبکه های موجود در استان، 6 هزار و 492 كيلومتر شبكه تغذيه و توزيع شهری و 14 هزار و 232 كيلومتر مربوط به شبكه روستايی می باشد.

احمدپور ادامه داد: تاكنون 58 شهر و 2151 روستا در این استان تحت پوشش گاز طبيعی قرار گرفته است و در مجموع یک میلیون و 410 هزار مشترک در سطح استان جذب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران افزود: با تلاش و برنامه ريزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی به مناطق محروم ، ميزان برخورداری خانوارهای شهری و روستايی از نعمت گاز طبيعی درحال افزايش است ضمن اینکه گازرسانی به 320 روستا و 2 شهر نیز در دست اجرا می باشد .

وی گفت: گازرسانی به شهرهای کوهستانی با سختی و مشقت فراوانی روبرو بوده و برای اتمام یک پروژه گازرسانی نیاز به صرف وقت و زمان زیادی دارد.

احمدپور گزارش داد : با اتمام این خط تغدیه ، شهرهای بلده، کجور و پول و روستاهای همجوار به خط سراسری گاز طبیعی متصل می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران در ادامه با تاکید بر رعایت استاندارد و مشخصات فنی در اجرای شبکه و تشریح برخی نکات فنی و ایمنی از زحمات عوامل اجرایی و ناظرین پروژه تشکر و قدردانی نمود.

وی در خاتمه بیان کرد: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز بطور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد .

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار