زمین جایگزین دپوی زباله در آمل مشخص شد\
  • فرماندار ویژه آمل:

زمین جایگزین دپوی زباله در آمل مشخص شد

  • کد خبر: 219984
  • چاپ
  • انتشار: 12 آبان 1398 - 20:17

استناد نیوز، فرماندار ویژه آمل از تایید جابجایی زمین دپوی زباله آمل از منطقه عمارت به پاساکش در جلسه شورای تامین استان خبر داد و افزود: این مصوبه به شهرداری آمل ارجاع داده شد.

 

 به گزارش استناد نیوز، سید جعفر رسولی ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به دهه وقف اظهار داشت: در بین مردم بحث وقف استقبال عمومی صورت نگرفت در صورتی که این سنت حسنه که به عنوان میراث از اولیاء و انبیاء به ما رسیده است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه بیشترین رقبات و امامزاده‌گان در آمل وجود دارد، ادامه داد: از مدیران می خواهیم تا آن چیزی را که می خواهند ماندگار بماند را وقف کنند و نیات واقف باید مشخص شود.

رسولی با اشاره به سرانه ورزشی ۱/۴۱ متر مربع آمل اظهار کرد: سرانه ورزشی این شهرستان در سالهای گذشته هفت سانتی متر بود که افزایش این آمار نشان از تلاش تمامی مدیران دارد و باید برای توسعه فضای ورزشی دست به دست هم دهیم تا اتفاقات خوبی رقم خورد.

وی افزود: شهرداران برای احیای فرهنگ ورزش و ارتقاء ورزش همگانی باید گامهایی بردارد تا مردم با نشاط باشند و ورزش در سبد زندگی مردم قرار گیرد، همچنین در ورزش همگانی بستری ایجاد شود تا همه مردم به سمت و سوی ورزش بیایند.

رسولی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم ما موضوع زباله شهرستان و جابجایی زمین زباله است، افزود: موضوع زمین انتقال زباله، تعیین و تکلیف شد و طبق مصوبه شورای تأمین استان که به شهرستان و شهرداری ابلاغ شد.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر و شهردار زمین پاساکش را جدی بگیرند و انتقال زباله را به آن در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به جاده جایگزین محور هراز محدوده سد مخزنی هراز گفت: یکی دیگر از دغدغه موضوع جاده جایگزین و ترافیک محور هراز است که جلسات مکرر در بحث جانمایی جاده جایگزین صورت گرفته و طبق آخرین بازدید میدانی مصوبه ای به اداره راهداری و پلیس راه جاده ارسال شد.

رسولی ادامه داد: همه این کارها در رابطه با ترافیک جاده هراز، جابجایی محل دفن زباله بر می گردد به شورای شهر و شهرداری آمل که قول مساعد دادند و منطقه پاساکش را برای جابجایی محل دفن زباله در نظر بگیرند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار