حسین زاده شهردار جدید رویان شد\

حسین زاده شهردار جدید رویان شد

  • کد خبر: 2110803
  • چاپ
  • انتشار: 27 آذر 1398 - 16:54

استناد نیوز- جعفر حسین زاده در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان شهردار جدید رویان از توابع شهرستان نور معرفی شد.

 

 به گزارش استناد نیوز، محمد محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار رویان با تاکید بر توسعه پایدار و دستیابی به ان در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: وقتی کار عمرانی رضایت مردم را در پی نداشته باشد آن توسعه پایدار نخواهد بود.

وی ادامه داد: دومین اصل رسیدن به توسعه پایدار را اتصال مردم و مدیران دانست و گفت: با توجه به شرایط جامعه و اوضاع اقتصادی کشور، نیاز به آن داریم که با فکر و برنامه ریزی بهتر کاری کنیم که منجر به جلب سرمایه گذار برای توسعه پایدار شود.

محمدی تاکامی یادآور شد: شهردار و مدیریت شهری باید برنامه راهبردی و استراتژیک پنج تا ۱۰ ساله برای شهر تهیه کنند و جایگاه شهر را در استان و کشور تعریف کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مازندران خواستار بهره گیری از ظرفیت اندیشمندان برای دستیابی به توسعه پایدار و تعریف برنامه راهبردی برای توسعه شهر شد.

وی تصریح کرد: شناسایی چالش‌ها و رصد آن در دستیابی به توسعه پایدار امری ضروری است و در اداره شهر نباید دنبال ناجی و معجزه گر باشیم بلکه باید همه شهروندان و مدیران برای توسعه پایدار کمک کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا شهر به جایگاه واقعی و مطلوب خود برسد.

در این مراسم از تلاش‌های احمد توکلی شهردار قبلی رویان تقدیر شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار