رشد 16 درصد مصرف برق صنعتی نسبت به سال گذشته\
  • رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

رشد 16 درصد مصرف برق صنعتی نسبت به سال گذشته

  • کد خبر: 2110841
  • چاپ
  • انتشار: 28 آذر 1398 - 19:29

استناد نیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: امسال 16 درصد مصرف برق صنعتی نسبت به سال گذشته رشد داشت.

 به گزارش  استناد نیوز، ،حسین قلی قوانلو امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان مازندران اظهار داشت: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور تولیدکنندگان به معنای واقعی سربازان خط مقدم هستند.

وی افزود: برای اینکه اقتصادی مقاوم داشته باشیم باید به حوزه تولید و صادرات توجه کنیم و مشکلات و دغدغه‌های این حوزه را به درستی رفع کنیم. یکی از شاخص‌های مهم در هر کشوری بحث اقتصاد است اگر می‌خواهیم وضعیت اقتصادی بهتر شود باید میزان صادرات نسبت به تولید ناخالص داخلی اصلاح شود.

قوانلو گفت: کمیته سازمان توسعه تجارت در استان تشکیل شد امروز 21 واحد صنعتی و بازرگانی به عنوان نمونه انتخاب شدند و حجم تجارت ما در هشت ماه امسال 55 میلیارد دلار بود که 27 میلیارد دلار صادرات و مابقی واردات مانند نهاده‌ها و مواد برای تهیه کالاهای اساسی بودو اکنون تقاضای دلار با صادرات برابر شد آرامشی در بازار حاکم شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: فضای کسب و کار را بهتر کنیم و ظرفیت سرمایه‌گذاری در زمینه صنعت باید افزایش تا اشتغال بهبود یابد.

وی بیان کرد: اکنون حجم سرمایه‌گذاری 45 میلیارد تومان بوده که تا پایان سال به دو تا سه هزار میلیارد تومان می‌رسد و همچنین امسال 16 درصد مصرف برق صنعتی نسبت به سال گذشته رشد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار