\

15 هزار بسته ضیافت غدیر از محل موقوفات بین نیازمندان مازندرانی توزیع می شود

  • کد خبر: 2111101345
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1400 - 15:19

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی تبرکات علوی و ۱۰ هزار بسته غذای گرم ضیافت غدیر در استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها از محل عوائد موقوفات، کمک‌های مردمی و خیرین تهیه و بین نیازمندان با الویت سادات نیازمند توزیع خواهد شد.

 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر غم اظهار کرد: همه ساله در ایام دهه ولایت برنامه‌های جشن و شادی در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان این برنامه‌ها به صورت محدود در حال برگزاری است.

وی افزود: جشن عید سعید غدیر خم امسال در فضای باز و به صورت کاروان خودرویی در سطح بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۵ هزار بسته‌های معیشتی تبرکات علوی و ۱۰ هزار بسته غذای گرم ضیافت غدیر در استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها از محل عوائد موقوفات، کمک‌های مردمی و خیرین تهیه و بین نیازمندان با الویت سادات نیازمند توزیع خواهد شد.

حیدری‌جناسمی ارزش هر بسته معیشتی را ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: توزیع غذای گرم نیز در دستور کار مراکز افق آستان مقدس امامزادگان مازندران قرار دارد که با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مانور سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران گفت: در این طرح ویزیت رایگان مراجعین را خواهیم داشت که به صورت شاخص در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار