200 واحد صنعتی در مازندران به چرخه تولید بازگشت/ تلاش برای حضور مازندران در رویدادهای مختلف جهانی\

200 واحد صنعتی در مازندران به چرخه تولید بازگشت/ تلاش برای حضور مازندران در رویدادهای مختلف جهانی

  • کد خبر: 2111101640
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1400 - 11:18

استاندار سابق مازندران با اعلام اینکه باوجود مشکلات اقتصادی نگذاشتیم کارخانه ها در مازندران تعطیل شود، گفت : ۲۰۰ واحد صنعتی در ۲ سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند.


به گزارش استناد نیوز، احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار جدید مازندران که باحضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن همایش غدیر سپاه در حال برگزاری است، افزود: اقدامات مختلفی که در دولت ها انجام می شود به دلیل سلایق سیاسی از سوی جناح ها برجسته نمی شود و تمام جریان ها در دولت های مختلف به طور تقریبی همین کار را با هم می کنند و این امر باعث کاهش امید اجتماعی در جامعه می شود.
استاندار سابق مازندران خاطر نشان کرد: نوکری برای مردم مازندران افتخاری بود که در طول سه سال به من سپرده شد و مسئولان می توانند شهادت دهند که برای آمدنم هیچ لابی نکردم و حتی برای ماندن در مسئولیت از کسی درخواستی نداشتم.
حسین زادگان تصریح کرد: یکی از دلایل عقب ماندگی مازندران، واگرایی است و اختلافات مسئولان محلی در استان قابل توجه است و اگر وحدت در بین مدیران افزایش یابد به طور قطع مشکلات برطرف می شود.
وی افزود: با همکاری تمام مسئولان در سال های گذشته برای توسعه استان تلاش شد و همه جریان های سیاسی را بدون رویکردهای جناحی پای کار آوردیم و اولویت فعالیت ها و ماموریت های مدیران را گره گشایی از مشکلات استان قرار دادیم.
وی گفت: سیاست و راهبرد نمایندگان مجلس در سال های گذشته بسیار خوب بود و هماهنگی مسئولان ارشد استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، سپاه، بسیج، مدیران دستگاه های اجرایی ستودنی است.
حسین زادگان اضافه کرد: در بحث منطقه آزاد تمام مراحل در سه سال گذشته طی شد و کارهای عقب مانده را حل کردیم و پیگیری هایی از این دست باید استمرار بیابد تا به نتیجه نهایی برسد.
وی با اظهار این که در سخت ترین شرایط دولت را تحویل گرفتیم و بلایای طبیعی در سال های گذشته خسارت های زیادی را به بار آورد ، ادامه داد: در بحث تولید برق و سایر مسائل زیرساختی اقدامات خوبی انجام شد و در ادامه هم امیدواریم این روند استمرار یابد.
این مسئول ارشد مازندران گفت: در بحث جمع آوری آب های سطحی مشکلاتی وجود دارد و اعتباراتی را نیز در نظر گرفتیم و آغاز عملیات اجرایی چندین سد در استان در دستور کار است و از استاندار جدید می خواهیم که برای ساخت و تکمیل این طرح ها بکوشد.
حسین زادگان تصریح کرد: باوجود مشکلات اقتصادی نگذاشتیم کارخانه ها در مازندران تعطیل شود و ۲۰۰ واحد صنعتی در ۲ سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند.
استاندار مازندران اضافه کرد: در مقوله شیلات، زراعت چوب، افزایش طرح های کشاورزی گلخانه ای در استان طی سال های گذشته اقدامات خوبی انجام شد و در بحث ساحل و اقتصاد دریا محور در استان نیز تلاش های زیادی شد ه است اکنون ۸۷.۵ درصد حریم 60 متری سواحل خزر در استان نیز آزاد سازی شده است.
حسین زادگان گفت: برای حضور مازندران در رویدادهای مختلف جهانی تلاش شد و پایتخت گردشگری شدن ساری در سال ۲۰۲۲ در بین کشورهای عضو اکو از جمله این دستاوردهای است.
وی ادامه داد: در بحث زباله در مازندران به طور تقریبی مشکلات حل شد و در شهرستان های مختلف طرح هایی برای مدیریت پسماند در دست اجرا است که باید برای تکمیل این طرح ها اقدام شود.
استاندار مازندران اضافه کرد: با لایه های اجتماعی باهدف رضایتمندی آحاد جامعه ارتباط برقرار کردیم و طرح های ورزشی زیادی در سال های گذشته در استان افتتاح شد.
وی اضافه کرد: برای توسعه زیرساخت فرودگاه های استان اقدامات خوبی انجام شد و در بحث مسائل زیرساختی از جمله آب شرب و راه باوجود اقدامات انجام شده، مشکلات وجود دارد که باید برای رفع این طرح ها تلاش شود.
استاندار مازندران تصریح کرد: کرونا باوجود مصیبتی که ایجاد کرد اما برای توسعه زیرساخت های بهداشتی استان خوب بود.از تمام مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس، ائمه محترم جمعه، شورای تامین و اداری و رسانه ها و سازمان های مردم نهاد که با همدلی برای گره گشایی از مشکلات مردم در تلاش بودند، نهایت قدردانی را دارم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار