ملاک من برای انتخاب مدیران خط فکری نیست/ در خدمت تمام جوانان هستم/لزوم توجه به گردشگری مازندران\

ملاک من برای انتخاب مدیران خط فکری نیست/ در خدمت تمام جوانان هستم/لزوم توجه به گردشگری مازندران

  • کد خبر: 2111101642
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1400 - 13:22

استاندار مازندران با اعلام اینکه ملاک من برای انتخاب مدیران خط فکری نیست اما یک مدیر باید سیاست های دولت را قبول داشته باشد، گفت: افرادی که می خواهند برای مردم کار کنند درخدمتشان هستیم.


به گزارش استنادنیوز، سید محمود حسینی پور روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران پس از دریافت حکم انتصاب از احمد وحیدی، وزیر کشور در سالن همایش غدیر سپاه افزود: یکی از دلایل وجود مشکلات در این استان حلقه مدیرانی است که به طور دایم در شهرستان ها در حال جابجا شدن هستند و بنده این حلقه را خواهم شکست.
حسینی پور ادامه داد: باید به جوانان اعتماد کنیم و با روحیه جهادی، شبانه روز برای مردم در تکاپو و تلاش باشیم و با عزم راسخ برای رفع تحریم ها اقدام عملی کنیم.
استاندار مازندران اضافه کرد: برخی مسئولان می گویند مازندران سرشار از منابع است اما این برخورداری باید در جامعه ملموس باشد و نباید مردم این دیار در فقر باشند.
وی گفت: به هیچ گروهی و جریانی بدهکار نیستم و تنها به مردم مازندران بدهکار هستم و دستان مردم و مدیرانی که برای توسعه استان در تلاش هستند، می بوسم.
استاندار جدید مازندران گفت: آن مدیرانی که خودشان تشخیص می دهند که بعد از چند سال دیگر چیزی برای گفتن ندارند، جایگاه خود را به جوانان بدهند و وقت مردم را نگیرند.
حسینی پور تصریح کرد: تا تغییرات مدیریتی، نباید کار مردم عقب بیافتد و اگر مدیری قرار است سه ماه دیگر از مسئولیت خود برود نباید از هم اکنون کار را تعطیل کند و باید همواره در خدمت مردم باشند.
نماینده عالی دولت در مازندران گفت: وحدتی در بین نخبگان و دانشگاهیان استان ایجاد نشد و این امر یک ضعف اساسی است ، درحالی که بایداز اندیشه نخبگان در تمام سطوح استفاده شود.
حسینی پور افزود: ملاک من برای انتخاب مدیران خط فکری نیست اما یک مدیر باید سیاست های دولت را قبول داشته باشد و افرادی که می خواهند برای مردم کار کنند درخدمتشان هستیم.
استاندار مازندران تصریح کرد: پارتی جوانانی هستم که مسئولی از آنان حمایت نمی کند و من در خدمت تمام جوانان هستم.
لزوم توجه به گردشگری مازندران
وی ادامه داد: وضعیت شهری مازندران با وجود اهمیت گردشگر بودن ،چندان مساعد نیست و شهرداری ها باید پای کار بیایند ؛ یکی از برنامه ها توسعه خط ارتباطی مازندران با کشورهای همسایه برای جذب گردشگران است ، صد البته باید زیرساخت های شهری در استان افزایش بیابد.
حسینی پور بیان داشت: از وزیر محترم کشور، مسئولان دستگاه های اجرایی، شورای تامین و اداری و نمایندگان مجلس، نمایندگی محترم ولی فقیه و روحانیون که بنده را مورد لطف خود قرار دادند، نهایت قدردانی را دارم و یاد می کنم از شهدای استان لاله خیز مازندران که شهیدان این دیار به معنای واقعی نام ارزش های دفاع مقدس را زنده می کنند.
وی خاطر نشان کرد: لشگر ۲۵ کربلا در مازندران در هشت سال دفاع مقدس ،لشگری تهاجمی بود و شهدای ما با رشادت و دلاوری پا در عرصه های نبرد حق علیه باطل گذاشتند.
وی ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب که در آخرین سفر استانی به مازندران داشتند ،فرمدند استانی که جنگل و دریا دارد نباید بیکار داشته باشد ، پس باید برای رونق کسب و کار دراین دیار تلاش مضاعف شود.
حسینی پور تصریح کرد: مازندران به عنوان صادر کننده ۳۰ محصول کشاورزی و صنعتی و همچنین با منابع غنی ،نباید بیکار داشته باشد و باید با فرهنگ جهادی برای توسعه استان گام برداریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار