شهردار قائمشهر ،‌سنگ صبور شهروندان در رفع سریع مشکلات\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

شهردار قائمشهر ،‌سنگ صبور شهروندان در رفع سریع مشکلات

  • کد خبر: 2111103468
  • چاپ
  • انتشار: 21 شهریور 1402 - 15:42

تقسیط جرایم و آسفالت عمده درخواست های شهروندان در ملاقات مردمی این هفته شهردار قائمشهر بود که با حضور مهندس کاظم علیپور و معاونانش برگزار شد.


به گزارش استناد نیوز، کاظم علیپور شهردار قائمشهر و معاونانش هفتگی در دیدار حضوری به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم این شهرستان و حل مشکلات آنان پذیرای جمع زیادی از شهروندان هستند.
امروز سه شنبه مهندس علیپور شهردار و معاونانش حوالی ساعت هشت صبح در سالن اجتماعات حضور یافتند و تا حوالی ظهر به درخواست 67 نفر از متقاضیان پاسخ دادند.

در این ملاقات مردمی رئیس شورای شهر قائمشهر دکتر ایمان پویامهر هم حضور یافت و با هدف رسیدگی مستقیم  به مشکلات مردم با آنان دیدار و گفت وگو کرد.

شهرداری قائمشهر
شهردار قائمشهر گفت که در ملاقت عمومی امروز مشکلات 67 نفر از شهروندان بررسی شد .
کاظم علیپور افزود:‌عمده درخواست این شهروندان تقسیط جریمه های ساختمانی و پس از آن آسفالت خیابان های شهر بود .
وی تداوم نهضت پاسخگویی ،‌جلب رضایت مردم ،‌دیدار چهره به چهره و حضوری با مردم را از جمله اهداف برگزاری برنامه ملاقات مردمی هفتگی ذکر کرد .
شهردار قائمشهر با اشاره به اینکه هنگامی که این سمت را برعهده گرفته ام سعی کرده ام تا از ورود بی رویه نیرو به شهرداری جلوگیری کنم، گفت که تا شاهد افزایش تعداد پرسنل نباشیم.
گفتنی است به منظور رسیدگی مستقیم و موثر به مشکلات شهروندان و پاسخگویی به خواسته های آنان، ملاقات عمومی هر هفته سه شنبه در شهرداری قائمشهر به صورت منظم برگزار می شود.
متقاضیان محترم جهت نام نویسی می توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته به سایت شهرداری قائمشهر به نشانی ir. ghaemshahr مراجعه نمایند.

شهرداری قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار