\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

نقش نمایندگان قائمشهر در مشکلات تیم نساجی مازندران / نمایندگان نساجی را تنها گذاشتند

  • کد خبر: 2111104128
  • چاپ
  • انتشار: 03 ارديبهشت 1403 - 10:21

تیم فوتبال نساجی قائمشهر بدون حمایت های دولتی و مسئولین استان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند که یکی از دلایل نتایج ضعیف نساجی را در فصل جاری سبب شده است.

 به گزارش استناد نیوز، تیم داری در فوتبال کشور بخصوص برای افراد و شرکت های خصوصی و بدون پشتوانه ها و حمایت های دولتی کاری بسیار دشوار و بعضا زیان ده می باشد، کاری که رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی با مشقت های فراوان درحال انجام آن است.

از طرفی اهمیت تیم با سابقه نساجی برای هواداران و مردم قائمشهر فراتر از یک باشگاه یا تیم ورزشی است، موفقیت ها و شکست های نساجی بر روحیه مردم و بر نشاط اجتماعی شهر تاثیر بسزایی دارد، بنابراین کمک به رفع مشکلات تیم نساجی و موفقیت آن یک مطالبه عمومی و از شعارهای انتخاباتی نمایندگان مجلس حوزه انتخابیه و مسئولین استان بوده است، اما در عمل هیچ اتفاق مثبتی را شاهد نبودیم و حدادیان در این راه همواره تنها مانده است.

یکی از دغدغه ها و مطالبات همیشگی باشگاه نساجی اختصاص زمینی مناسب جهت احداث کمپ تمرینی در استان مازندران است تا نساجی از خانه به دوشی خارج شود و هواداران پر شور آن نیز بتوانند ارتباط نزدیکتری با تیم محبوب خود داشته و از نزدیک نظاره گر تمرینات آماده سازی نساجی قائمشهر باشند، مطالبه بحقی که می طلبید نمایندگان قائمشهر در مجلس از منابع مختلف و از طریق رایزنی های ملی و استانی با جدیت به آن پاسخ می گفتند.

درست یا نادرست گاهی احقاق حقوق تیم های ورزشی و جلوگیری از تضییع آن در زمین ورزش یا خارج از آن نیاز به حمایت های سیاسی دارد، موضوعی که همواره مسئولین باشگاه از آن گلایه مند بوده و به نوعی نساجی بزرگ بدون قیم سیاسی رها شده است و نمایندگان حوزه انتخابیه هرگز نتوانستند آن حمایتی را که مورد انتظار است از تیم داشته باشند و حتی شاید دغدغه و تلاشی نیز به این منظور نداشته اند.

شاید تنها حمایت نمایندگان مجلس در سال های اخیر نشستن به تماشای برخی از مسابقات دارای پخش زنده سراسری به مانند یک هوادار ساده، البته از پشت اتاق شیشه ای و جایگاه ویژه بوده است، اتفاقی که در آستانه انتخابات مجلس بیشتر شاهد آن هستیم، حضور کمال علیپور و تماشای بازی نساجی و تراکتور در هفته گذشته از این دست حمایت ها ارزیابی می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار