عمران عباسی شانس اول راهیابی به مجلس / نماینده دوم حوزه انتخابیه قائمشهر چه کسی خواهد بود؟\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

عمران عباسی شانس اول راهیابی به مجلس / نماینده دوم حوزه انتخابیه قائمشهر چه کسی خواهد بود؟

  • کد خبر: 2111104122
  • چاپ
  • انتشار: 29 فروردين 1403 - 13:43

در فاصله سه هفته ای تا برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس و با بررسی میدانی و تحلیل آرا در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ میتوان عمران عباسی کالی را شانس اول کسب آرای مردم و راهیابی به بهارستان دانست اما برای شناخت دومین نماینده قائمشهر شرایط پیچیده خواهد بود.

به گزارش استناد نیوز، عمران عباسی تنها کاندیدای سوادکوهی در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، هم اجماع مردم سوادکوه را با خود دارد و هم بواسطه هفت سال خدمت به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری قائمشهر و یک سال سرپرستی در بخشداری این شهرستان و ارتباط بی واسطه با مردم شهر و روستا مورد اقبال مردم قائمشهر قرار دارد و در شهرهای جویبار و سیمرغ نیز از سبد رای مناسبی برخوردار است.

عباسی که در دور اول با بیش از 26 هزار رای مردمی با اختلاف معنا داری در رتبه اول قرار گرفته بود همچنان ارتباط خود را بر پایه صداقت با اقشار مختلف مردم حفظ کرده و مورد حمایت قاطع جامعه بزرگ کارگران و بازنشستگان، جامعه بزرگ فرهنگیان، اصناف و بازاریان و... در دور دوم قرار گرفته است.

عباسی به عنوان کاندیدای مستقل و فراجناحی حوزه انتخابیه توانسته امید را در طیف وسیعی از مردم و صاحب نظرانی که از بازی های سیاسی در مجلس نا امید شده اند زنده نگه دارد.

 اما برای شناخت منتخب دوم مردم شرایط بسیار پیچیده است، از طرفی کمال علیپور با رزومه مناسب و عملکرد نه چندان مطلوب را داریم که همین عملکرد و مصوبات جنجالی در مجلس یازدهم، مشکلات اقتصادی مردم  و مواضع او در قبال کارگران در مجلس کار را برای علیپور سخت تر کرده است و از طرفی دیگر دو چهره جدید و دارای محبوبیت منطقه ای که هیچ رزومه قابل استنادی در کارنامه ندارند.

علی کشوری چهره جوانی که بیشتر با نام پدر شناخته شده است بیشتر سبد رای خود را در شهرستان سیمرغ می بیند و امیدوار است با جلب نظر مردم و قشر جوان در شهرستان قائمشهر بتواند آرای لازم برای ورود به مجلس را بدست آورد، اما مهمترین مشکل کشوری نداشتن هرگونه رزومه و فعالیتی مرتبط با مجلس است.

مصطفی معلمی نیز وضعیتی مشابه کشوری دارد با این تفاوت که عمده سبد رای خود را در شهرستان جویبار و طیف مذهبی جستجو می نماید و او هم سابقه کار اجرایی و مسئولیتی مرتبط با نمایندگی مجلس در کارنامه ندارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار