\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

نقدی بر وعده اخیر نماینده قائمشهر / آقای علیپور کاری که در 8 سال نکردید در یک ماه نمی توان انجام داد!

  • کد خبر: 2111104112
  • چاپ
  • انتشار: 25 فروردين 1403 - 11:22

وعده عجیب و دیر هنگام کمال علیپور در پایان عمر نمایندگی برای حل مشکل استخدامی دهیاران، انتقادات و سوالات زیادی را در افکار عمومی در پی داشته است.

به گزارش استناد نیوز،کمال علیپور نماینده مردم شریف قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ اخیرا در جمع خبرنگاران با انتقاد از شرایط استخدامی و نداشتن امنیت شغلی دهیاران از پیگیری طرح ساماندهی و جذب دهیاران مازندران خبر داد!

این وعده در حالی داده شده است که تا پایان عمر مجلس یازدهم کمی بیش از یک ماه باقی مانده است و با توجه به ترافیک طرح های دارای اولویت بررسی قطعا طرح ساماندهی وضعیت استخدامی دهیاران در مجلس یازدهم به نتیجه نخواهد رسید و این وعده هم به سرنوشت بسیاری از وعده های دیگر به عمل نخواهد نشست.

نکته قابل تامل اینکه مشکلات استخدامی دهیاران و دغدغه های به حق این قشر زحمتکش که بازوان توانمند توسعه روستایی هستند مربوط به دیروز و امروز نیست و سالیان طولانی است که به این دغدغه علیرغم بحث های فراوان پاسخ داده نشده است، سالیانی که هشت سال نمایندگی مجلس کمال علیپور را نیز در بر می گیرد.

سوالی که از نماینده مردم حوزه انتخابیه مطرح می شود این است که اگر چنین مسئله ای در یک ماه قابل رسیدگی و حل بود چرا در 95 ماه نمایندگی خود در کمیسیون عمران حل نکردید؟!

نارضایتی دهیاران و اعضای شوراهای روستا از وضعیت استخدامی، معیشتی و عدم امنیت شغلی با عملکرد هشت ساله می توانست به رضایتمندی برسد نه با وعده هایی نافرجام در آستانه انتخابات دور دوم مجلس، دهیاران حوزه انتخابیه افرادی باهوش بالا و توانمند هستند که فرق وعده و عمل را به راحتی فرق کوچه بن بست و بزرگراه تشخیص خواهند داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار