دنبال برگزاری انتخاباتی دو قطبی در مازندران نیستیم\

دنبال برگزاری انتخاباتی دو قطبی در مازندران نیستیم

  • کد خبر: 2111400
  • چاپ
  • انتشار: 25 دی 1398 - 18:10

استناد نیوز، دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران با تاکید بر تلاش بیشتر رسانه‌ها برای تقویت مشارکت حداکثری در حماسه حضور دوم اسفند گفت: دنبال برگزاری انتخاباتی دو قطبی در مازندران نیستیم.

به گزارش استناد نیوز، مهدی محمدی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی با حضور مدیران رسانه‌های مازندران با اشاره به اینکه همه حیثیت هر حکومت به برگزاری انتخابات در هر کشور است اظهار داشت: در همه انتخابات‌های برگزار شده در ایران قانون و ضوابط رعایت شده است و همسویی خوبی بین ستادهای انتخابات، اجرایی و نظارت بوده است.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در مرحله دوم اتمام یافت، افزود: افرادی که واجد شرایط نشده حق اعتراض برای آنان در شورای نگهبان وجود دارد.

محمدی با اعلام اینکه فضای نقد برای رسانه‌ها باید تقویت شود و نباید در ایام انتخابات تخریب جای خود را به نقد بدهد تا آبروی برخی نامزدها ضایع شود، تصریح کرد: رسانه‌ها نسبت به معرفی نامزدهای اصلح و انتشار اخبار واقعی آنان در رسانه متبوع خود اقدام کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند چشم دیدن پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را ندارند، افزود: باید انتخاباتی را برگزار کنیم که شایسته ملت ایران باشد و بهترین یارانی که می‌توانند برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند کمک شوند.

محمدی با بیان اینکه از همه افرادی که صلاحیت آنان در انتخابات احراز شده است می‌توانند در رسانه‌ها تبلیغ کنند گفت: به‌دنبال دو قطبی کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران نیستیم چون به مصلحت جامعه و مردم نیست.

تقویت تولید محتوا در رسانه‌های مازندران

عباس زارع مدیرکل ارشاد مازندران نیز با اشاره به‌وجود 500 رسانه دارای مجوز در استان اظهار داشت: تولید محتوا صرفا توسط 50 تا 60 رسانه استان صورت می‌گیرد و مابقی رسانه‌ها صرفا بازنشر مطالب سایر رسانه‌ها را دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا تبلیغات انتخابات مجلس داریم و همه رسانه‌های مازندران برای حضور حداکثری مردم و شور انتخاباتی تلاش کنند.

مدیرکل ارشاد استان مازندران با اشاره به اینکه قالب فعالان رسانه‌ای استان جوان و در حوزه تولید محتوا موفق هستند، تصریح کرد: امیدواریم رسانه‌های استان امسال برای تقویت شور و شعور انتخاباتی تلاش مضاعف داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار