پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز 98 / هوای تهران 13 فروردین مساعد است\

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز 98 / هوای تهران 13 فروردین مساعد است

  • کد خبر: 216204
  • چاپ
  • انتشار: 07 فروردين 1398 - 11:55

مردم تهران عمده مسافران نوروزی را تشکیل می دهند اما معمولا در تعطیلات نوروز به دلیل ترافیک کمتر شهری و هوای پاک تهران می تواند میزبان خوبی برای مسافران نوروز در تعطیلات پایانی ان باشد

به گزارش استناد نیوز، درحالی که موج دوم سفرهای نوروزی آغاز شده و به تعطیلات پایانی نوروز 98 نزدیک می شویم، به دلیل سیل های اخیر و وضعیت جوی بسیاری از استان ها، بتوان تهران را برای سیزده بدر و تعطیلات قبل و بعد از آن برگزید! بنابراین آگاهی از وضعیت آب و هوای تهران برای این روزها می تواند موجب برنامه ریزی دقیق تری در این خصوص گردد. با بررسی نقشه های هواشناسی، آب و هوای تهران از 12 تا 16 فروردین به شرح زیر پیش بینی شده است:

دوشنبه 12 فروردین 98 : برای این روز در تهران انتظار بارندگی به صورت رگباری داریم که میزان قابل توجهی باران را در پی خواهد داشت، این رگبارها می توانند با رعد و برق و وزش باد نیز همراه باشند.

سه شنبه 13 فروردین 98 : برای روز طبیعیت پیش بینی می شود ناپایداری های جوی به طور کامل آسمان تهران را ترک کنند و جوی آرام با آسمانی غالبا آفتابی انتظار می رود که با توجه به بارندگی روز گذشته آسمانی پاک و هوایی دلچسب برای سیزده بدر خواهیم داشت.

چهارشنبه 14 فروردین 98 : برای روز چهارشنبه نیز پدیده خاصی پیش بینی نشده است، تنها نسبت به روز گذشته تراکم ابرها در آسمان بیشتر خواهد شد و در ساعاتی از روز وزش باد ملایم را خواهیم داشت.

 پنجشنبه 15 فروردین 98 : پنجشنبه در آسمان تهران خورشید خودنمایی خواهد کرد، افزایش نسبی دمای هوا نیز قابل انتظار است، دمای هوا در گرمترین ساعات این روز به حدود 20 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

جمعه 16 فروردین 98 : برای جمعه که به نوعی آخرین روز تعطیلات نوروزی به شمار می رود، آسمان تهران نیمه ابری پیش بینی می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار