رفتار ننگین رژیم آمریکا نشانگر عمق کینه‌ورزی، جهالت این رژیم است\

رفتار ننگین رژیم آمریکا نشانگر عمق کینه‌ورزی، جهالت این رژیم است

  • کد خبر: 216303
  • چاپ
  • انتشار: 21 فروردين 1398 - 10:56

استنادنیوز؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: رفتار ننگین رژیم آمریکا در این روزها که با وقاحت و پُررویی سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی اعلام کرد نشانگر عمق کینه‌ورزی، جهالت و سفاهت این رژیم است

به گزارش استنادنیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، با گرامیداشت میلاد حضرت سیدالشهداء امام حسین(ع) و روز پاسدار، اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.
وی اضافه کرد: رفتار ننگین رژیم آمریکا در این روزها که با وقاحت و پُررویی سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی اعلام کرد نشانگر عمق کینه‌ورزی، جهالت و سفاهت این رژیم است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: آمریکای جنایکار که خود حامی تروریست می باشد، در پی اقتدار بی‌نظیر نیروهای مومن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین قاتل تروریست‌های جهان را تروریست می‌نامد؟
حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: برای جهانیان روشن است که در طول تاریخ معاصر، دولت آمریکا همواره بزرگترین حامی و پشتیبان گروه‌های تروریستی در جهان و منطقه غرب آسیا بوده است و در قالب تروریسم دولتی با فتنه‌انگیزی و آشوب در منطقه، صدمات و خسارات زیادی را بر پیکره جهان اسلام وارد نموده است.
وی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار به پاسداران غیور و ولایی خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد برخاسته از انقلاب و مردم را بازویی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پناهگاهی مستحکم برای ملل مسلمان و مظلوم منطقه می داند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار