مجموعه فعالیت های بهزیستی باید در اتاق شیشه ای و با شفافیت کامل انجام شود / تاکید بر بازبینی آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی\
  • رئیس سازمان بهزیستی کشور در ساری :

مجموعه فعالیت های بهزیستی باید در اتاق شیشه ای و با شفافیت کامل انجام شود / تاکید بر بازبینی آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی

  • کد خبر: 217517
  • چاپ
  • انتشار: 17 تیر 1398 - 01:02

دکتر قبادی دانا با بیان اینکه با اصلاح فرایندهای موجود زمینه های ایجاد تخلف را به حداقل خواهیم رساند تصریح کرد : علاوه بر بهره از ابزارهای دولت الکترونیک، در تلاشیم تا با ارتقا دانش مددجویان نسبت به حقوق خود و فعالیت های سازمان زمینه های نظارت عمومی ودستیابی حداکثری به حقوقشان را فراهم کنیم.


نشست توجیهی علمی کاربردی دفاتر عملکرد بهزیستی سراسر کشور با حضور دکتر وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی و معاون وزیر، دکتر نظم ده سرپرست دفتر مدیریت عملکرد،دکتر اقطار مشاور اجرایی رئیس سازمان و مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی ، دکتر اقطار دبیر علمی همایش و دکتر آرام مدیر کل بهزیستی مازندران در مجتمع شهید بهشتی خزراباد ساری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر قبادی دانا ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فیاض بخش، برگزاری نشست توجیهی برای دفاتر مدیریت عملکرد را دارای حساسیت ویژه عنوان کرد و گفت : با توجه به شرایط موجود، نگاه به بازرسی،، ارزیابی و عملکرد مستلزم تغییر از شکل سنتی به رویکرد های نوین است.
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به برون سپاری فعالیت ها به بخش خصوصی افزود : این امر ضرورت تقویت نظارت‌ها و به روزرسانی ابزارهای نظارتی را دوچندان نموده است.
وی خاطرنشان کرد : در شرایطی که مستمری یک میلیون و پنجاه هزار خانوار بصورت الکترونیک پرداخت می‌شود نظارت از طریق یک داشبرد مدیریتی در بستر فناوری اطلاعات روند نظارت را سریع تر و آسان تر نموده است.
دکتر قبادی دانا با بیان اینکه با اصلاح فرایندهای موجود زمینه های ایجاد تخلف را به حداقل خواهیم رساند تصریح کرد : علاوه بر بهره از ابزارهای دولت الکترونیک، در تلاشیم تا با ارتقا دانش مددجویان نسبت به حقوق خود و فعالیت های سازمان زمینه های نظارت عمومی ودستیابی حداکثری به حقوقشان را فراهم کنیم.
رئیس سازمان بهزیستی افزود : شرایطی فراهم شود که مجموع فعالیت های سازمان در اتاق شیشه ای با شفافیت کامل انجام شود تا زمینه های موثر نظارت کامل مددجویان بر اقدامات را به دنبال داشته باشیم.
دکتر قبادی دانا با تاکید بر تفاوت جایگاه بازرسی با حراست فیزیکی اذعان داشت : موازی کاری سایر حوزه ها با فعالیت های دفاتر بازرسی علاوه بر تحمیل هزینه های گزاف، کار را پیچیده کرده و از چابکی و سرعت عمل میکاهد.
وی خواستار ایجاد شرایطی شد که بطور سیستماتیک انجام تخلف را سخت و دشوار کند و گفت : ضروریست تا آشنا ترین افراد به عملکرد معاونت‌ها، ماموریت ها و ریز فعالیت های سازمان با نظارتی دقیق و نافذ در اقدامات در دفاتر مدیریت عملکرد بکارگیری شوند.
رئیس سازمان بهزیستی در ادامه آیین نامه های اجرایی و دستورالعمل های موجود را نیازمند بازبینی و بازنویسی عنوان و خاطر نشان کرد : ساز و کاری فراهم شود تا با اعمال سیاست های تشویقی، افرادی که عملکرد مناسبی دارند ، این عملکرد صحیح و عالمانه را با انگیزه و دلگرمی ادامه دهند.
وی تحقق اهداف را منوط به تقویت اهداف دولت الکترونیک و ایجاد فضای شفاف برای فعالیت ها دانست و افزود : دفاتر ارزیابی نیز همچون دیگر حوزه ها با نگاه توانمندسازی و پیشگیرانه برنامه‌ریزی و اقدام نمایند.
دکتر قبادی دانا با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی تصریح کرد : در ارزیابی ها نگاه ویژه ای به حوزه آسیب های اجتماعی داشته باشید و بطور حداکثری در اجرایی و عملیاتی شدن قانون جامع حمایت از حقوق معلولین تلاش کنید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار