طرح جامع مدیریت شهری و روستایی نیازمند بازنگری است\
  • نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس:

طرح جامع مدیریت شهری و روستایی نیازمند بازنگری است

  • کد خبر: 217533
  • چاپ
  • انتشار: 17 تیر 1398 - 12:55

استناد نیوز- نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به رای نیاوردن طرح جامع مدیریت شهری و روستایی بر لزوم اصلاح و ارائه دوباره آن تاکید کرد.

به گزارش استناد نیوز، قاسم احمدی صبح دوشنبه در همایش دهیاران غرب مازندران در نوشهر با اظهار اینکه کار دهیاران در کشور سنگین است افزود: بیش از ۳۵ هزار نفر در کشور در دهیاری ها فعالیت دارند گفت: در عمر فعالیت شوراها شاهد رشد توسعه روستاها بوده ایم و تغییرات زیادی در روستاها ایجاد شده است.

وی به لایحه قانونی حمایت از دهیاران اشاره و اضافه کرد: حدود یکماه طرح جامع مدیریت شهری و روستایی در مجلس ارائه شده که دارای ۶۰ ماده است.

احمدی با بیان اینکه امکان دارد طرح جامع مدیریت شهری و روستایی به مذاق برخی مدیران دولتی خوش نیاید گفت: در این طرح مسئولیت ها به صورت یکپارچه به مدیران سپرده شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: در ماده ۹۹ و ۱۰۰ نیز مصوباتی درنظر گرفته شده است تا منجر به فضاهای بد ساخت و ساز نشود ولی این طرح جامع مدیریت شهری و روستایی در مجلس رای نیاورد.

وی بر لزوم اصلاح طرح جامع مدیریت شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: برای اداره امور روستاها و شهرها باید بانک اطلاعاتی قوی داشته باشیم و همچنین از برخی تعصبات گذر کنیم.

احمدی با اظهار اینکه غرب مازندران وضعیت خاصی از نظر اقلیمی دارد و توجه به آن نیز باید خاص باشد گفت: باید مواهب طبیعی منطقه را برای آیندگان حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه قطعه یک آزادراه تهران شمال به زودی افتتاح می شود گفت: این مسئله عاملی برای هجوم جمعیت به غرب استان شده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس به تصویب سه لکه منطقه آزاد در استان مازندران اشاره کرد و گفت: این مسئله نیز به روند رشد مهاجرت و جمعیت در استان کمک کرده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار