تاسیس انواع مدارس در کشور خیانت به تعلیم و تربیت است\
  • نماینده مردم چالوس ،نوشهرو کلاردشت در مجلس:

تاسیس انواع مدارس در کشور خیانت به تعلیم و تربیت است

  • کد خبر: 217551
  • چاپ
  • انتشار: 17 تیر 1398 - 21:49

استناد نیوز، نماینده مردم چالوس،نوشهر و کلاردشت در مجلس گفت: تاسیس انواع مدارس در کشور خیانت به بخش تعلیم و تربیت است.

به گزارش استناد نیوز، "قاسم احمدی لاشکی" نماینده مردم  چالوس،نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درنشست تخصصی پروژه مهر98 که با حضورمدیران مدارس شهرهای چالوس،هچیرود ومرزن آباد در سالن اجتماعات جنگل ها ومنابع چالوس برگزار شد؛ بیان کرد: مقام معظم رهبری ابتدای سال به رونق تولید توصیه کردند در سال گذشته حمایت از کالای ایرانی سرلوحه بود، من نظرم این است اگر در مدرسه نخست به معلم و بعد به دانش‌آموز توصیه شود به نتیجه خواهیم رسید.

نماینده مردم  چالوس،نوشهر و کلاردشت  تصریح کرد: احترام به معلم موجب می‌شود کشور به جایگاه والایی برسد اما نکته بعد برای عاقبت بخیری اقتصاد آموزش و پرورش است که باید مشکلات اقتصاد آموزش و پرورش را حل کنیم تا فرزندان‌مان در وضعیت خوبی تحصیل کنند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه بیش از 15 میلیون نفر از جمعیت کشور به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط مستقیم هستند، اظهار کرد: این وزارتخانه می تواند اثرگذارترین ابزار حکومت باشد اما عملا از آن استفاده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه از آموزش و پرورش آنگونه که باید و شاید بهره برداری نمی شود، افزود: آموزش و پرورش امروز بیمار است و نمی تواند گره از جامعه باز کند و نیازمند تغییرات ساختاری  بسیار جدی است.

احمدی ضمن بیان رهاورد وتجربیات خود از حضور در وزارت خانه آموزش وپرورش  کشور کره جنوبی که رتبه نخست جهان را در این عرصه دارا می باشد ، وجود و تاسیس انواع مدارس را در کشور خیانت به بخش تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: وجود 23 نوع مدرسه در کشور اعم از دولتی، غیر دولتی، سما، شاهد، ایثارگران، سمپاد، فرهنگیان و انواع دیگر که در سایر کشورها اینگونه نیست نه تنها مشکلات را در بخش تعلیم تربیت حل نکرده است بلکه بر مشکلات افزوده است.

وی ادامه داد: اگر قرار است افراد را در مدارس جدا کنیم آموزش دجار خدشه بزرگی خواهد شد که جبران ناپذیر است.

  نماینده مردم چالوس ،نوشهر و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه در بسیاری از مسائل و موضوعات دچار خدشه شدیم و نیازمند پوست اندازی هستیم، ابراز کرد: امروز آموزش و پرورش در تصمیم گیری موضوعات و کتب هیچ کاره است و تصمیم گیرنده موسساتی هستند که متن و حاشیه ایجاد می کنند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات با اعلام اینکه متاسفانه در کشور  ما سرانه دانش‌آموزی را سه سال یک‌بار هم نمی‌دهیم و می‌خواهیم همه چیز رایگان باشد، افزود: ولی به هر طریقی که شده پول دریافت می‌کنند ما که می‌دانیم نمی‌توانند بدون پشتوانه مردم مدارس را بگردانند.

احمدی  در پایان با اشاره به اینکه مجلس در افزایش حقوق بین بد و بدتر، بد را انتخاب کرد: اگر نخبگان جامعه دیده نشوند بدنه جامعه دچار گرفتگی و سستی می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار