آئین صبح شعر «خواهر خورشید» با حضور شعرای آئینی برگزار شد\

آئین صبح شعر «خواهر خورشید» با حضور شعرای آئینی برگزار شد

  • کد خبر: 217657
  • چاپ
  • انتشار: 20 تیر 1398 - 19:55

استناد نیوز، آئین صبح شعری با عنوان خواهر خورشید از سوی انجمن شعر گوهرشاد، اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران و شهرداری ساری برگزار گردید.

به گزارش استناد نیوز، به مناسبت دهه مبارک کرامت و میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، صبح امروز (پنجشنبه، 98/4/20) آئین شعری ویژه بانوان شاعر از سوی انجمن شعر گوهرشاد (وابسته به آستان قدس رضوی) با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران و شهرداری ساری با حضور شاعران آئینی برگزار شد.

آرزو ولیپور، دبیر انجمن شعر گوهرشاد استان و مدیرکل کتابخانه های عمومی در این مراسم ضمن قرائت یکی از اشعار خود در وصف حضرت امام رضا(ع)، اظهار داشت: دهه کرامت، دهه رأفت و مهربانی، ایام عنایت رضوی و روزهای جشن و شادی عشّاق امام رضا(ع) است و حضرت غریب الغربا در این روزگار و در میان این مردم، آشناترینِ آشنایان و صاحب قبله دل های مردم ایران است.

وی افزود: جذبه شخصیتی ثامن الحجج(ع) و همینطور خواهر ارجمند و بزرگوارشان حضرت معصومه(س) و استعدادهای هنریِ خوش ذوق و قریحه شیفتگانشان، سبب عرض ارادت های هنرمندانه به ساحت رضوی می گردد که در این میان شاعران، آنچنان سخن را به خدمت این دو عزیز در آورده اند که خادمان حرم را شیداتر می کنند و امیدواریم حضرت نیز همانطور که به دعبل خزاعی عنایت داشتند، به این جمع هم توجه نمایند و صله ای مرحمت کنند.

ولیپور همچنین ابراز امیدواری کرد این برنامه ها فرصتی برای شناساندن استعدادها و پربارتر شدن درخت تناور و پرمحصول شعر آئینی ما باشد و زمینه را برای پرورش استعدادهای دیگر فراهم آورد.

گفتنی است در این مراسم، خانم ها: مژده پاک سرشت، حدیثه صالحی، الهام ابوالحسنی، آسیه مرادپور، صدیقه محمدجانی، خدیجه آخوندی و افسر امیرصادقی اشعار خود را قرائت کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار