کسب مقام سومی تیم بسکتبال کارگری بانوان مازندران در مسابقات کشور\

کسب مقام سومی تیم بسکتبال کارگری بانوان مازندران در مسابقات کشور

  • کد خبر: 219013
  • چاپ
  • انتشار: 14 شهریور 1398 - 17:18

استنادنیوز؛ تیم بسکتبال کارگری بانوان مازندران در مسابقات کشور که در 7 شهریور ماه 98، به میزبانی استان گلستان برگزار شد موفق به کسب مقام سومی در این مسابقات شدند.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان مازندران، تیم بسکتبال کارگری بانوان استان مازندران بر روی سکوی سومی این دوره از مسابقات قهرمانی کشور سال 98 ایستادند.

چگینی ریس انجمن بسکتبال کارگری استان افزود: با تلاش بانوان کارگر بسکتبالیست مازنی که از تمامی بازی های خود در مرحله مقدماتی پیروز از زمین بیرون آمدند و فقط در یک چهارم نهایی از تیم کرمان شکست خوردند و برای سوم و چهارمی مقام جنگیدند و توانستند بر روی سکوی سومی قرار گیرند.

وی افزود: این پیروزی را به تمامی قشر زحمتکش کارگر تقدیم میکنیم جا دارد از زحمات تمامی ورزشکاران و مربی و سرپرست تیم تشکر و قدر دانی کنیم
چگینی اعلام داشت: بانوان غیور مازنی ثابت کردند که همیشه بر روی سکو قرار خواهند گرفت اگر حمایت شوند و میتوانند قله های ترقی را زودتر طی کنند آرزوی موفقیت و پیروزی برای تمامی ورزشکاران بانوان ورزش کارگری داریم.
ریس انجمن بسکتبال کارگری استان خاطرنشان کرد: از همه بازیکنان اعم از سرکار خانم غزاله رجبی، گلناز موسوی، مریم محمدی و سمیه ابراهیمی و همچنین از مربی و سرپرست تیم خانم ها فاطمه حسن زاده و محبوبه نوریان قدردانی می نماییم و آرزوی توفیق و قهرمانی برای بانوان بسکتبال را خواستاریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار