فاطمه چالاکی ملی پوش کاراته از عرصه قهرمانی خداحافظی کرد\

فاطمه چالاکی ملی پوش کاراته از عرصه قهرمانی خداحافظی کرد

  • کد خبر: 2110764
  • چاپ
  • انتشار: 26 آذر 1398 - 16:40

استناد نیوز، فاطمه چالاکی ملی‌پوش کاراته‌کا و دختر قهرمان مازندرانی، بعد از آن حادثه ناگوار و به‌دلیل از دست دادن بینایی اش، از عرصه قهرمانی خداحافظی کرد تا شوک جدیدی به ورزش مازندران و کاراته کشور وارد کند.

به گزارش استناد نیوز، خبر کمی شوک‌آور بود اما واقعیت داشت. دیگر چالاکی را در پیکارها نخواهیم داشت. عادت کرده بودیم او را بر روی سکو ببینیم و حالا بدون فاطمه کمی برای مان دیدن کاراته سخت است.

فاطمه چالاکی ملی پوش قائم‌شهری کاراته ایران که ۲ مدال برنز بازی‌های آسیایی، ۷ مدال آسیایی و جام باشگاه‌های آسیا، برنز دانشجویان جهان و ۲ طلا، یک نقره و یک برنز رقابت‌های لیگ جهانی را در کارنامه داشت، بعد از آن صانحه رانندگی و با بدشانسی محض، از ناحیه چشم راست دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و چندین بار زیر تیغ جراحان رفت اما هیچ ثمری نداشت و فاطمه به دلیل از دست دادن بینایی، کاراته و سوی قهرمانی را از دست داد تا برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

اما حالا این قهرمان مازندرانی پس از خداحافظی تلخ و اجباری از دنیای قهرمانی، پا به عرصه جدیدی گذاشت و با مربیگری می‌خواهد چالاکی‌های دیگری را برای کاراته بسازد.

فاطمه چالاکی حالا به‌عنوان مربی تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته مشغول به فعالیت شده است و قصد دارد تلخی این خداحافظی را با ساختن قهرمانانی دیگر جبران کند و ثابت کند چه نعمت بزرگی برای کاراته ایران بوده است.

فاطمه چالاکی که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کرد، در آخرین حضور خود در رقابت‌های کاراته وان دوبی موفق به کسب مدال برنز شد و قرار بود عازم لیگ جهانی در چین شود که بر اثر سانحه تصادف، رویدادهای بین‌المللی را از دست داد./فارس



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار