گرمای بی‌سابقه و خشکسالی در اروپا/زنگ هشدار آتش سوزی به صدا در آمد\

گرمای بی‌سابقه و خشکسالی در اروپا/زنگ هشدار آتش سوزی به صدا در آمد

  • کد خبر: 2111102375
  • چاپ
  • انتشار: 23 مرداد 1401 - 12:48

گرمای بی‌سابقه و وضعیت خشکسالی در اروپا، سبب شده اداره هواشناسی بریتانیا بالاترین سطح هشدار آتش‌سوزی را برای بخش‌هایی از انگلستان صادر کند.

به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز و به نقل از تارنمای شبکه خبری اسکای نیوز، براساس اعلام اداره هواشناسی انگلستان(Met)، افزایش سریع دما در جنوب انگلیس امروز نیز ادامه خواهد داشت و همراه با هشدار نارنجی برای گرمای هوا، هشدار زرد طوفان نیز در بخش‌هایی از انگلستان از جمله اسکاتلند، شمال ایرلند، ولز و جنوب انگلیس صادر شده است.

بنابر اعلام اداره آتش نشانی لندن، کوچکترین جرقه‌ها می‌توانند به آتش سوزی و یک فاجعه منجر شوند.

به گزارش رسانه‌های خبری انگلیس، در حال حاضر ماموران آتش نشانی در لندن و کورنوال در حال تلاش برای مهار شعله‌های وسیع آتش هستند.

همچنین گزارش‌ها از آتش‌سوزی‌های متعدد در روزهای گذشته در بخش‌های مرکزی و جنوبی انگلستان خبر می‌دهد که نشانگر بی‌توجهی مردم به هشدارهای هواشناسی است.

اداره آتش نشانی منطقه دورست و ویلتشایر (DWFRS) اعلام کرد که در ۱۰ روزه نخست ماه اوت (۱۰ تا ۲۰ مرداد)، آتش‌نشانان این مرکز ۱۸۰ آتش‌سوزی را مهار کرده‌اند.

این درحالی است که به گفته این اداره شمار آتش‌سوزی‌های این منطقه جنوبی انگلیس در مدت زمان مشابه در سال گذشته تنها ۳۴ عدد بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار