سارقان زورگیر کلاردشت در محور هراز زمینگیر شدند\

سارقان زورگیر کلاردشت در محور هراز زمینگیر شدند

  • کد خبر: 2111103211
  • چاپ
  • انتشار: 23 خرداد 1402 - 12:56

فرمانده انتظامی کلاردشت از زمین گیر شدن سارقان زورگیر کلاردشتی در محور هراز خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، سرهنگ مصطفی اکبرنژاد با اعلام این خبر، گفت: در پی تماس شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف در یکی از روستا‌های شهرستان کلاردشت، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی انتظامی کلاردشت وارد عمل شدند.
سرهنگ مصطفی اکبرنژاد افزود: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکیان پرونده و بازبینی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد، ۴ نفر با خودروی ۴۰۵ وارد منزل ویلایی شده و با تهدید چاقو و ضرب و شتم، مقادیری طلا و ارز خارجی زورگیری کرده و به سرعت از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی کلاردشت تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی، پلاک خودروی سارقان را شناسایی و به تمامی شهرستان‌های همجوار جهت اجرای طرح مهار اعلام که یکی از متهمان در یکی از پاسگاه‌های جاده هراز آمل دستگیر و خودروی سارقان که در مسیر پلاک خودرو را با پلاک سرقتی تعویض نموده به همراه دیگر متهمین از محل متواری شدند..
سرهنگ اکبرنژاد با بیان اینکه اکیپی از آگاهی استان و آگاهی کلاردشت به شهرستان آمل اعزام و با همکاری انتظامی آمل طی عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار