استاندار مازندران به مقام شامخ شهدای شیرگاه ادای احترام کرد\

استاندار مازندران به مقام شامخ شهدای شیرگاه ادای احترام کرد

  • کد خبر: 2111103218
  • چاپ
  • انتشار: 25 خرداد 1402 - 09:38

استاندار مازندران به همراه مدیران کل ، فرماندار سوادکوه شمالی و مسیولین شهرستانی با حضور در امام زاده حمزه چالی شیرگاه به مقام شهدای این منطقه ادای احترام کرد.

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز ، استاندار مازندران روز پنج شنبه در بدو ورود به شهرستان سوادکوه شمالی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: بسیار خوشحالیم که در خدمت مردم سوادکوه شمالی هستیم .

سید محمود حسینی پور با اشاره به یاد و خاطره شهدای والا مقام این شهرستان که ۱۱۷ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است ، گفت : در شهرستان سوادکوه شمالی ۳۸۰ جانباز و ۱۲ آزاده وجود دارد که در راه اسلام و دفاع مقدس جانفشانی کرده اند .

وی با اعلام اینکه این شهرستان در سال ۹۲ شکل گرفت و جز شهرستان های جدید التاسیس است، افزود: فرماندار سوادکوه شمالی از مدت ها پیش پیگیر این سفر بوده اند که امیدواریم بتوانیم مهم ترین مسائل این شهرستان را که برخی از مدت ها قبل شناسایی شد و برخی هم از نزدیک توسط مردم مطلع خواهیم شد، بررسی و مورد ارزیابی قرار دهیم .

استاندار مازندران با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا یک امنیت اقتصادی با ثبات برای این منطقه به وجود آوریم و همچنین برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم ، افزود: شهرستان سوادکوه شمالی یکی از مناطق زیبا سطح استان است که می تواند به عنوان مقصد مهم گردشگری قرار گیرد امیدوارم در این رابطه بتوانیم مصوباتی داشته باشیم که مردم تحقق آن را حس کنند.

حسینی پور در پایان هدف از این سفر را در درجه اول عرض ادب و ارادت به مردم و شهدای این منطقه اعلام کرد و گفت : در ملاقات حضوری هم مسائل ها شناسایی می شود امیدواریم بتوانیم در این سفر مصوبه خوبی داشته باشیم که باعث خیر و برکت برای مردم شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار