مطلوب سازی، حرف اول و آخر شهرداری قائمشهر در خدمات رسانی به شهروندان\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

مطلوب سازی، حرف اول و آخر شهرداری قائمشهر در خدمات رسانی به شهروندان

  • کد خبر: 2111103630
  • چاپ
  • انتشار: 01 آبان 1402 - 17:13

خدمات شهرداری قائمشهر فراتر از نونوار و زیباسازی شهری همچون اجرای مبلمان ، ایجاد جداول و کاشت گل و گیاه است و اخیرا بروزرسانی و مطلوب سازی تجهیزات و امکانات خدماتدهی  به شهروندان تلاش ها بر این است تا خدماتی شایسته قائمشهری ها ارائه شود. 

خبرنگار : مونا معینی 

شهردار قائمشهر در این باره روز دوشنبه به خبرنگار استناد نیوز گفت: در همین راستا برای مطلوب سازی سیستم جمع آوری زباله 520 سطل زباله با اعتباری حدود ۵۳ میلیارد ریال خریداری شد تا در سطح شهر مستقر شود.

مهندس کاظم علیپور افزود: ۲دستگاه جاروب، یک دستگاه مخزن شست و شوی حرفه ای و ۲دستگاه آب پاش تمام حرفه ای با بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار خریداری شد و به جرگه تجهیزات سیستم پاکسازی شهری اضافه شد. 

وی از خرید یک دستگاه نیسان با صرف اعتبار ۶میلیارد ریالی خبرداد و گفت: این دستگاه برای ستاد بحران استفاده می شود. 

شهردار قائمشهر به اقدام صورت گرفته برای ارتقای سلامت پاکبانان و خرید و توزیع ۲۵۰ دست لباس جدید به عنوان خدمت دیگر این نهاد برای این قشر زحمتکش نام برد.

علیپور در پایان از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و لحاظ شدن برخی مشاغل به عنوان مشاغل سخت و زیان آور خبرداد و گفت که به همین منظور این افراد با ۲۰ سال سابقه می توانند بازنشسته شوند که حقوق آنان با اجرای این طرح ارتقا می یابد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار