تاریخ سازی کاراته کای قائمشهری در میادین ورزشی/۲۶ مدال دشت بنیامین علیزاده از میادین ورزشی\

تاریخ سازی کاراته کای قائمشهری در میادین ورزشی/۲۶ مدال دشت بنیامین علیزاده از میادین ورزشی

  • کد خبر: 2111103643
  • چاپ
  • انتشار: 03 آبان 1402 - 18:34

در کنارتمام پستی و بلندی هایی که در مسیر ورزشکاران و فعالان آن وجود دارد رویش پدیده های جدید به نوعی خود ثمره همان تلاش ها هیجان انگیز است.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، بارها اخباری در خصوص فعالیت ورزشی افرادی شنیدیم که گاه تعجب آور ، گاه امیدوارکننده و گاه هیجان انگیز است همچون پیروزی و مدال آوری «مطهره اسدی» دختر شطرنج باز قائمشهری که در تنگنای اقتصادی والدینش در ابتدای دوران فعالیت ورزشی خود توانست عبور کند به استاد مطرح شطرنج جهان مبدل شود.

در عصر کنونی که غالب نوجوانان وقت خود را پای گوشی تلفن همراه و فضای مجازی صرف می کند ، بنیامین علیزاده نوجوان ۱۴ساله از اهالی روستای چپی در قائمشهر آینده خود را در فعالیت ورزشی پیدا کرده است ،مسیری که دستاوردهایش در این مدت نشان می دهد درخشان ‌روشن است.

او در این مدت کوتاه فعالیت ورزشی و سن پایینش توانست ۲۶مدال میادین ورزشی را از آن خود کند.

در این پیوند بنیامین علیزاده درخصوص فعالیت های ورزشی خود در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز، گفت:از سه سالگی وارد عرصه کاراته سبک وتوکای شدم.

 وی افزود: تاکنون ۲۶ مدال ورزشی در عرصه های مختلف بین الملی. کشوری و استانی کسب کردم که از این تعداد ۱۱ مدال طلا است.

علیزاده با اشاره به اینکه در مسابقات بین المللی کاراته سبک وتوکای که چند روز گذشته در مشهد برگزار شد موفق شدم تا با کسب مدال طلا پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتراز درآورم، گفت : مسابقات آینده ام مسابقات لیگ است که در تهران برگزار می شود امیدوارم در این مسابقات هم خوش رنگ ترین مدال ها را از آن خود کنم.

وی با ابراز رضایتمندی از «بلال اسدی» مربی اش و تقدیر از زحماتش ،گفت که من قهرمانی خود را مدیون زحمات و تلاش‏های مربی ام ، انگیزه و تشویق‏های خانواده‏ام هستم.

علیزاده در پایان از خانواده خود تشکر ویژه ای کرد که با حمایت هایشان باعث شدند تا در مسابقات مختلف بتواند مدال های رنگارنگی را کسب کند.

علیزاده

مادر بنیامین علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه از ۳ سالگی فرزندم را در باشگاه کاراته ثبت نام کردم و او را تشویق کردم تا در این عرصه استعدادهای خود را به همگان رخ نمایی کند.

فاطمه آهنگری گفت : هم اکنون بنیامین ۱۴ سال دارد و تاکنون موفق شد ۲۶ مدال رنگارنگ در عرصه های مختلف کسب کند.

وی به آخرین مسابقه فرزندش اشاره ای کرد و ادامه داد: مسابقات بین المللی کاراته که در مشهد برگزار شده بود  بنیامین در این مسابقات که از ۱۴ کشور شرکت کردند از تیم مازندران موفق شد تا به مدال طلا دست پیدا کند .

وی گفت: پسرم در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم با چهار رقیب مسابقه داد که با تاکتیک های به کارگیری شده همه را یکی پس از دیگری شکست داد و موفق شد تا مدال طلا را کسب کند.

مادر بنیامین در خصوص مسابقات آینده بنیامین گفت که در آینده ای نزدیک پسرم به مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان اعزام می شود.

وی از حمایت های پدر و مادرش که فرزندش را در این راه حمایت کردند تقدیر وتشکر کرد.

دهیار روستای چپی در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه بنیامین علیزاده در سن ۱۴ سالکی موفق به کسب ۲۶ مدال رنگارنگ شد، گفت:امروز به همراه فرمانده حوزه صاحب الزمان حادی وحدانی و فرمانده پایگاه مقاومت سید الشهدا روستای چپی رحیم علیزاده به دیدار این نوجوان آمدیم تا با اهدا لوح سپاس. قدردان افتخار آفرینی های ایشان در عرصه های مختلف باشیم .

علی اکبر علیزاده از فرمانده حوزه صاحب الزمان و اصحاب رسانه که در این دیدار باعث دلگرمی و قوت قلبی برای این ورزشکار شدند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با اعلام اینکه دو استعداد نوجوان دیگر هم در این روستا شناسایی شده است، گفت که مهیار علیزاده در رشته کاراته ۸ مدال رنگارنگ و ابوالفضل علیزاده هم ۱۶ مدال در سبک کیوکوشین کسب کرده است.

علیزاده دیگر استعداد این روستا را مجید علیزاده اعلام کرد که از بنیان گذاران سبک کماندو است.

فرمانده حوزه صاحب الزمان به همراه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و دهیار رستای چپی با حاضر شدن در منزل بنیامین علیزاده با اهدا لوح سپاس از زحات این نوجوان تقدیر و تشکر کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار