تیرماه آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان\
  • رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران خبرداد:

تیرماه آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

  • کد خبر: 217318
  • چاپ
  • انتشار: 10 تیر 1398 - 16:17

استناد نیوز؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران از آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول تیرماه در استان مازندران خبر داد.

استناد نیوز؛ « سید حسین قاسمی » در جلسه ستاد سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان ضمن تقدیر از اجرای مطلوب طرح سنجش در سال تحصیلی گذشته اظهار کرد: یکی از کارهای مفید و پرثمر در استان اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است.

وی افزود: در طرح سنجش با توجه به ارزیابی‌های دقیق شنوایی، بینایی، آمادگی تحصیلی و ارزیابی مقدماتی سلامت عدالت آموزشی برای خانواده و دانش‌آموزان محقق می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی مازندران گفت: به‌منظور اجرای مطلوب این طرح لازم است در هر شهرستان و منطقه از مدارسی که امکانات و تجهیزات بهتری دارند و از نظر دسترسی در مرکزیت قرار داشته و دسترسی والدین به آن سهل و آسان است استفاده شود

دبیر اجرایی طرح ملی سنجش استان افزود: ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها باید نهایت همکاری جهت اجرا، پیگیری، اطلاع‌رسانی و پشتیبانی از طرح سنجش را داشته باشند.

قاسمی ادامه داد: در سال جاری 38 پایگاه در سطح استان فعال خواهند بود.

این مقام مسئول اضافه کرد: نوبت‌گیری از سوی والدین از روزهای پایانی خرداد آغاز شد و از اول تیر ماه پایگاه‌های سنجش آماده فعالیت خواهند بود. والدین دانش‌آموزان برای انجام سنجش فرزندان خود، به مدارس مورد نظر جهت ثبت نام کلاس اول مراجعه و بصورت اینترنتی نوبت‌گیری کرده و در موعد مقرر به پایگاه‌های سنجش شهرستان مربوطه مراجعه کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار