قهاری برای 4 سال دیگر در ووشو ماندنی شد\

قهاری برای 4 سال دیگر در ووشو ماندنی شد

  • کد خبر: 217319
  • چاپ
  • انتشار: 10 تیر 1398 - 16:38

استناد نیوز، با حضور مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان و همچنین اعضای مجمع، انتخابات هیات ووشو مازندران در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

استناد نیوز، صبح امروز با حضور دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران، عادل عالیشان معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع، انتخابات هیات ووشو استان مازندران برگزار شد.

دکتر علی نژاد در این مجمع، با اشاره باینکه استان مازندران یکی از استان های خوب ورزشی کشور است که همواره در رشته های مختلف ورزشی ورزشکاران خوبی داشته است، اظهار داشت، در رشته ووشو نیز شاهد عملکرد خوبی در مازندران هستیم اما این کافی نیست باید پویا تر از قبل مسیر را ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون ووشو که پس از اعلام نتایج انتخابات سخن می گفت، تعامل مناسب هیات با اداره ورزش و جوانان و فدراسیون را مهم دانست و افزود؛ این تعامل خوب را در ارتباط با شهرستان ها نیز می بینیم و رئیس هیات ووشو مازندران در ایجاد آرامش موفق عمل کرد که این مسئله در رشد این رشته ورزشی نیز تاثیر خوبی خواهد داشت.

وی ورزشکاران این استان را مستعد توصیف کرد و اظهار داشت؛ ورزشکاران مازندران پتانسیل دریافت مدال ها بیشتری در سطح بین المللی دارند اما برای بروز این استعدادها باید حمایت ها را در همه سطوح افزایش دهیم.

لازم به ذکر است؛ از ۵ کاندید احراز پست ریاست هیات ووشو مازندران، ۳ نفر انصراف خود را اعلام کردند و پس از پایان شمارش آراء ، علیرضا قهاری با کسب ۹ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال دیگر سکان دار هیات ووشو مازندران باقی ماند و مهدی خلیلی نیز ۸ رای اعضای مجمع را کسب کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار